Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که به احترام هواداران و فوتبال 35 دقیقه منتظر سپاهان شدیم اما آنها حتی برای گرم کردن به میدان نیامدند.

طرفداری- طبق برنامه، در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیستم، دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران باید به مصاف هم می‌رفتند اما تیم سپاهان در ساعت مقرر، به ورزشگاه نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از برگزار نشدن مسابقه پرسپولیس و سپاهان به دلیل غیبت تیم سپاهان در ورزشگاه اظهار داشت:

طبق برنامه از پیش اعلام شده مسابقه قرار بود که 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه آغاز شود. و ما هم ساعت 14 و 45 دقیقه در رختکن ورزشگاه نقش جهان حاضر بودیم. مسئولان برگزاری مسابقه هم برای آغاز مسابقه آماده بودند. اما به ما گفتند اتفاقی برای سپاهان رخ داده و نیم ساعت صبر کنید. ما هم نیم ساعت ماندیم وحتی 35 دقیقه منتظر سپاهان شدیم. سپاهان ساعت 16 و 25 دقیقه وارد ورزشگاه شد و چند بازیکن این تیم به صورت نمادین می‌توانستند به زمین بیایند. چرا در آن 20 دقیقه هیچ بازیکن یا نفری از تیم سپاهان به میدان نیامد. ما به احترام هواداران و فوتبال 35 دقیقه منتظر سپاهان شدیم. داوران هم آماده بودند اما بازی انجام نشد.

گل‌محمدی در مورد اینکه چه زمانی فهمیدید این بازی بدون تماشاگر است، گفت:

شب گذشته فهمیدیم بازی بدون تماشاگر است. قطعا در جامعه اولویت‌های وجود دارد و به دلیل بحث بیماری کرونا باید مراقبت‌های بیشتری می‌شد. اگر این بازی در تهران هم بود باز هم بدون تماشاگر برگزار می‌شد. زیرا این تصمیمی بود که نهادهای بالادستی مثل وزارت بهداشت و وزارت بهداشت تصمیم گرفته بودند. من هیچ وقت از ورزشگاه بدون تماشاگر استقبال نکردم. بازی با تماشاگر جذاب است اما هیچ کدام از اهالی سپاهان برای گرم کردن به میدان نیامد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا نمی‌شد همکاری کرد تا این بازی برگزار شود، اظهار داشت:‌

نهایت همکاری را کردیم از سپاهان تعجب کردم که چرا هیچ کدام از آنها کنار زمین نیامدند. ما که آماده مسابقه بودیم. حتی هیچ وسیله‌ای از تیم سپاهان به زمین آورده نشد. 

گل‌محمدی در مورد اینکه منظورش این است که سپاهان نمی‌خواست که بازی کند، گفت:

من نمی‌گویم سپاهان نمی‌خواست بازی کند اما نیمکت و زمین سپاهان کاملا خالی بود و حتی مسئول تدارکات آبی کنار زمین نیاورد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بدون تماشاگر تیم سپاهان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو جام حذفی و لیگ برتر باید به مصاف حریفان خود برود. سرخ‌ها در اولین بازی خود روز ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی آلومینیوم قرار گیرد.

شاگردان اوسمار، پس از جام حذفی باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان بروند. علیرضا بیرانوند که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل شکستگی دست در دیدارهای اخیر سرخ‌ها غایب بوده است، روز یکشنبه دو اردیبهشت گچ دست خود را باز کرد و در تمرینات سرخ‌ها حضور یافت.

اوسمار ویه‌را در خصوص حضور بیرانوند در مصاف با آلومینیوم تصریح کرد: بعید است که بیرانوند بتواند در بازی با آلومینیوم به میدان برود، او نیاز به فیزیوتراپی دارد و امیدوارم که در دیدار با سپاهان بتواند به چهارچوب دروازه پرسپولیس بازگردد.

کد خبر 6085961

دیگر خبرها

  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • واکنش کنعانی به اقدامات ضد محیط زیستی رژیم اسرائیل