Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که جسد یکی از اسکی بازان در شمشک پیدا شده است، گفت: عملیات جستجو و نجات توسط تیم های عملیاتی هلال احمر استان تهران ادامه دارد.

مهیار مقیمیان مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: ساعاتی پیش در پی وقوع بهمن در شمشک دو اسکی باز که به گفته محلی‌ها غیر ایرانی بودند، بر اثر سقوط بهمن در شمشک مفقود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله سه تیم امداد و نجات در کوهستان از شمیرانات، یک تیم واکنش سریع، یک تیم امداد هوایی و دو قلاده سگ زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.

مقیمیان گفت: پس از رسیدن تیم‌های اعزامی، عملیات بلافاصله آغاز و پس از حدود یک ساعت، یکی از اسکی بازها از زیر بهمن خارج می‌شود.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: پس از خارج شدن این اسکی باز و ارزیابی اولیه، مشخص شد این فرد فاقد علائم حیاتی است و جان خود را از دست داده است.

مقیمیان تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات همچنان برای یافتن دیگر افراد احتمالی مفقودی ادامه دارد و به محض دریافت اطلاعات جدید، از طریق رسانه های جمعی به اطلاع هم وطنان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ ۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران جسد اسکی عملیات جستجو هلال احمر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

سید علی طباطبائی فر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان‌وبلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند. 

وی افزود: هلال احمر استان یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، یک هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد. 

لازم به ذکر بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد