Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: باید بتوانیم در بازی‌های خارج از خانه هم همین قدر با اقتدار مقابل حریفان قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهران شاهین طبع پس از برتری مقابل قطر اظهار داشت: پنجره‌های انتخابی به شکلی است که باید در بازی‌های داخل و خارج از خانه بازی کنید. قطر تیم خیلی خوبی است و یکی دو بازیکن مصدوم هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در بازی های خارج از خانه هم به این شکل با اقتدار بازی کنیم.

وی در مورد  نفرات جوان تیم ملی عنوان کرد: جوانها با انگیزه هستند و خوب کار می‌کنند. در بین کارهایمان باید بازیکنان جوان هم به تیم‌ملی تزریق کنیم. البته بازیکنان جوانی هم در گذشته بودند که نتوانستند خودشان را نشان دهند و دوباره به با تجربه ها رجوع کردیم. 

وی ادامه داد: از کار باشگاه‌ها هم نباید غافل شویم‌. ما در این فصل لیگ خوبی داریم و باید استفاده کنیم. باید بتوانیم تیم های دوم و سوم ملی هم داشته باشیم. این کار به صورت زنجیره ای بین فدراسیون، باشگاه ها، مدارس و دانشگاه باید باشد. لیگ زیر ۲۱ سال جایش خالی است و فدراسیون این شیوه نامه را تهیه کرده و فیبا هم برای تمامی رده های سنی برنامه دارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران عنوان کزد: این موضوع از دیروز بیشتر مطرح شد. ای کاش امروز تماشاگر بود و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. امیدوارم یک تصمیم واحد برای  بازی های لیگ گرفته شود و بهترین تصمیم در حال حاضر بازی های بدون تماشاگر به صورت موقت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال قطر تیم ملی ورزشی خارج از خانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان در دو بخش تیمی و انفرادی با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی