Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: زلزله صبح امروز قطور به ۷ روستا خسارت قابل توجهی وارد کرد.

امیرعباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ۴۳ روستای آذربایجان غربی براثر زلزله ۵.۷ ریشتری قطور خوی تحت تاثیر قرار گرفتند که از این تعداد، اماکن مسکونی ۷ روستا خسارت جدید دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه براثر وقوع این زمین لرزه ۷۵ نفر مجروح شدند، تصریح کرد: ۶۵ نفر از این افراد سرپایی مداوا و ۱۰ نفر به بیمارستان خوی اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی افزود: ۵۰۰ راس دام نیز براثر زلزله و فروریختن محل نگهداری دام ها، تاف شده اند.

جعفری با بیان اینکه تیم های ارزیاب در حال بررسی وضعیت موجود هستند، گفت: کمپ های امداد و نجات در منطقه ایجاد شده و نسبت به اسکان اضطراری خانواده های آسیب دیده اقدام می شود.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله مدیریت بحران آذربایجان غربی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: راه‌اندازی موزه‌های تخصصی نقش مهمی در جذب گردشگر داشته و تاکنون چند موزه تخصصی از جمله موزه پلیس، طب، کودک و ... با همکاری سایر دستگاه‌ها در ارومیه راه‌اندازی شده و در نظر است چندین موزه تخصصی نیز در این شهرستان ایجاد شود.

 مرتضی صفری  ادامه داد: در بازدید استاندار آذربایجان غربی از مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن ارومیه با توجه به تاکید وی بر لزوم تعیین کاربری متناسب برای استفاده از بناهای تاریخی مقرر شد که سه موزه ورزش، تاریخ و مدرسه در آن راه‌اندازی شود.

وی افزود: با توجه به سابقه آذربایجان غربی در تاریخ ورزشی کشور و با توجه به اینکه در برخی رشته‌ها از جمله والیبال، ارومیه در سطح کشور و حتی جهان حرفی برای گفتن دارد لزوم راه‌اندازی موزه ورزش در این شهر بیش از پیش حس میشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در گام نخست کارگروه مشترکی با حضور کارشناسان این اداره‌کل و اداره‌کل ورزش و جوانان تشکیل شود تا محتوا و داده‌های لازم برای راه‌اندازی موزه ورزش تهیه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای تلاش در راستای حفاظت از میراث ملموس و ناملموس استان اظهار کرد: امروزه ورزش یکی از موضوعات مهم اجتماعی بوده که طرفداران زیادی در سطح جهان دارد و بدون شک توجه به این حوزه می‌تواند یک بستر مهمی برای جذب گردشگر باشد.

سجاد بیرامی افزود: این اداره‌کل برای راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه اعلام آمادگی کرده و تلاش می‌کنیم با همکاری یکدیگر موزه در شان مردم استان ایجاد شود که در آن به تاریخ ورزش و اتفاقات مهم ورزشی آذربایجان غربی پرداخته شود.

دیگر خبرها

  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • پیش بینی بارشهای قابل توجه درمناطق جنوبی کشور
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • فردا قطعی برق در مناطقی ار ارومیه
  • تکذیب خروج قطار باری از ریل در قطور
  • قطار باری در قطور از ریل خارج نشده است