Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:17:21 GMT

آینده اجتماعی ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی (1)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۲۵۳۶

دریافت 493 MB

در این نشست که به همت خبرگزاری ایرنا، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، انجمن جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی وارتباطات در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، در پانل فرهنگی دکتر سیدضیاء هاشمی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید پارسانیا و دکتر تقی آزادارمکی درباره شاخص‌های تقویت‌کننده همبستگی اجتماعی و سیاست‌گذاری‌های فرهنگی در این ارتباط سخن گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها حمید پارسانیا میزگرد ایرنا سید ضیاء هاشمی تقی آزاد ارمکی سیدضیا هاشمی پروندهٔ خبری نشست آینده اجتماعی ایران در دهه پنجم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید پارسانیا میزگرد ایرنا سید ضیاء هاشمی تقی آزاد ارمکی سیدضیا هاشمی حمید پارسانیا میزگرد ایرنا سید ضیاء هاشمی تقی آزاد ارمکی سیدضیا هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحکیم خانواده در جامعه باید اولویت تمام اقدامات فرهنگی باشد
  • نگاهی تاریخی به تشکیل دانشگاه‌ها در ایران از زبان دکتر طهرانچی + فیلم
  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت