Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@06:38:32 GMT

تقاطع غیرهمسطح ارتش سال ۹۹ احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۲۷۹۸

تقاطع غیرهمسطح ارتش سال ۹۹ احداث می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی به نقل از رواابط عمومی شهرداری تبریز، اصغر آدی‌بیگ در گفتگو با برنامه تلویزیونی «شهریمیز» اظهار داشت: با احداث این تقاطع بدون شک شاهد کاهش ترافیک در این محدوده خواهیم بود.

او با اشاره به افزایش پهنه نظارتی ترافیکی توسط این سازمان گفت:از طریق همین دوربین ها در مواقع بارش برف و رصد نقاطی که باعث ترافیک شده بود، سریعا عملیات برف روبی انجام می‌یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدی‌بیگ ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز مسائل موجود را به شکل نرم افزاری حل می‌کند و بخش عمرانی ندارد. این سازمان زیرساخت‌ها و تجهیزات را آماده سازی می‌کند و اجرای قوانین بر عهده پلیس راهور است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز تصریح کرد: تعامل خوبی بین این سازمان و پلیس راهور وجود دارد که شاهدیم در بحث زوج یا فرد خودروها نیز این عزیزان تلاش می‌کنند. از طریق اجرای طرح زوج یا فرد، بیش از ۳۰ درصد تراکم خودرو در هسته مرکزی شهر کاهش یافته است.

او خاطرنشان کرد: هر شهروندی که احساس می کند در اجرای این طرح شامل جریمه ای ناعادلانه شده است، می تواند جهت پیگیری به پلیس راهور مراجعه کند.

آدی‌بیگ در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در روزهای برفی از رانندگان تقاضا کردیم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند که شهروندان بسیاری این موارد را رعایت کردند. متاسفانه بیشترین میزان تصادف در این مواقع، به سبب سرعت بالا و سبک بودن خودرو، در بین خودروهای سواری بود.

46

کد خبر 1356260

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه های استان البرز خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ "پیمان کرمی" روز پنجشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و از عجله وشتاب پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز