Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خلیفه اصل، عصر یکشنبه پس از برتری تیمش مقابل قشقایی شیراز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بازی بسیار دشواری مقابل تیم خوب قشقایی شیراز انجام دادیم و آنها ما را به درد سر انداختند.

وی اضافه کرد: همدلی بازیکنان ما موجب شد در این دیدار با دست پُر از میدان خارج شویم و اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: در اندازه‌ای نیستیم که بخواهم در مورد داور صحبت کنم اما در این بازی مشکلاتی وجود داشت که امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

فدراسیون فوتبال باید بازی بدون تماشاگر را زودتر اعلام می‌کرد

خلیفه اصل در مورد برگزاری دیدارهای لیگ فوتبال بدون حضور تماشاگران نیز افزود: فدراسیون فوتبال نیز باید زودتر این موضوع را اعلام می‌کرد چرا که ما حدود ۳۰۰ تماشاگر که در بین آنها افراد بالای ۶۰ سال هم حضور داشتند به شیراز آورده بودیم با این حال تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و استقلال خوزستان عصر یکشنبه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان پایان یافت.

با پایان یافتن هفته بیست و پنجم، تیم مس رفسنجان با ۵۲ امتیاز صدرنشینی خود را ثبیت کرد، مس کرمان با ۴۵ امتیاز دوم است و تیم آلومینیوم اراک هم با ۴۴ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۶ امتیاز در رده هشتم است، تیم استقلال خوزستان با ۳۲ امتیاز نهم و تیم قشقایی هم با ۲۸ امتیاز دوازدهم است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.
تیم‌های سپید رود رشت و شهرداری تبریز با قرار گرفتن در انتهای جدول در خطر سقوط قرار دارند.

هیات فوتبال فارس با انتشار بیانیه ای که یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، اعلام کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: باهدف ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران و براساس تصمیم مراجع ذیصلاح، تمام رقابت‌های فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته یک، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال استقلال قشقایی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال استقلال قشقایی شیراز لیگ دسته اول فوتبال استقلال قشقایی شیراز تیم استقلال خوزستان قشقایی شیراز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو