Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@11:07:25 GMT

رونمایی از شاهکار‌های جدید مرسدس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۲۹۵۷

مرسدس AMG از یک قایق با قدرت ۲۷۰۰ اسب بخاری رونمایی کرد. در کنار این قایق AMG از یک نسخه‌ی G۶۳ نیز به‌طور خاص برای همین قایق طراحی شده است.


به گزارش شریان نیوز،مرسدس AMG از یک قایق با قدرت ۲۷۰۰ اسب بخاری رونمایی کرد. در کنار این قایق AMG از یک نسخه‌ی G63 نیز به‌طور خاص برای همین قایق طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسدس AMG و Cigarette Racing از محصول جدید خود رونمایی کردند. این قایق با نام 59’ Tirranna AMG Edition در نمایشگاه بین‌المللی میامی رونمایی شده است. برای همخوانی داشتن با این قایق، مرسدس AMG از یک نسخه‌ی خاص G63 Cigarette Edition نیز رونمایی کرده است.

قایق Tirranna AMG Edition مشخصات قابل توجهی دارد و باید به ۶ عدد پیشرانه‌ی سوپرشارژر Mercury Racing 450R اشاره کرد. این پیشرانه‌ها V8 بوده و هر یک ۴.۶ لیتر حجم دارند. هر یک از پیشرانه‌های این قایق ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند که مجموع قدرت Tirranna AMG Edition را به ۲۷۰۰ اسب‌بخار می‌رساند. چنین قدرتی قایق را قادر می‌سازد تا به حداکثر سرعت ۱۲۹ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

دسته بندیتصویر

منبع: شریان

کلیدواژه: مرسدس AMG AMG از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱

ردبول از مرسدس بنز از نظر تعداد پیروزی در فرمول یک در قرن ۲۱ پیشی گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ردبول ارتیش در قرن بیست‌و‌یکم موفق به کسب 117 پیروزی در گرندپری‌های فرمول یک شده است. بنابراین در این شاخص از مرسدس آلمان (116 پیروزی) پیشی گرفت.

روز گذشته مکس فرستاپن راننده ردبول برنده گرندپری چین شد.

فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد

ردبول نخستین مسابقه خود را در فرمول یک در سال 2005 انجام داد و نخستین پیروزی خود را در گرندپری چین در سال 2009 به دست آورد.

در رده‌بندی انفرادی فصل جاری فرمول یک مکس فرستاپن با 110 امتیاز صدرنشین است. سرخیو پرس (ردبول - 85 امتیاز) و شارل لکلرک (فراری ایتالیا - 76 امتیاز) دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • (تصاویر) معبد داش‌کَسَن، شاهکار ایلخانی در سلطانیه
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • (ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد
  • (تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم
  • راسل: زمان را فدای آینده می‌کنیم
  • وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران
  • سریع‌ترین مرسدس بنز AMG با ۸۰۵ اسب‌بخار قدرت / عکس