Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:13:11 GMT

پرتاب سنگ به سمت اتوبوس پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۲۹۶۲

پرتاب سنگ به سمت اتوبوس پرسپولیس

‍‍‍‍‍‍

اتوبوس سرخپوشان با وجود مراقبت‌های پلیس در شهر اصفهان مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل سایت باشگاه پرسپولیس، اتوبوس حامل کاروان فوتبال پرسپولیس با وجود مراقبت‌های پلیس در شهر اصفهان مورد حمله و آماج سنگ‌ها قرار گرفت.

اتوبوس حامل سرخپوشان امروز یکشنبه در ادامه اتفاقات عجیب امروز که با حمله موتورسواران به هواداران پرسپولیس برابر هتل محل اقامت سرخپوشان آغاز شد و با عدم حضور تیم سپاهان در زمین مسابقه با وجود حضور در ورزشگاه ادامه پیدا کرد، اتوبوس حامل تیم فوتبال پرسپولیس در مسیر ورزشگاه به فرودگاه در شهر اصفهان مورد حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله در حالی اتفاق افتاد که نیروهای پلیس کاروان پرسپولیس را تحت مراقبت داشت ولی با این وجود، افرادی که به نظر می‌رسید در کمین سرخپوشان ایران هستند اتوبوس تیم را آماج سنگ پرانی خود قرار دادند که تعدادی از سنگ‌ها به بدنه اتوبوس برخورد کرد و تعدادی هم به شیشه که یکی از آنها شیشه مجاور صندلی بشار رسن را شکست. در جریان این حمله، اعضای تیم آسیب ندیدند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس اصفهان اتوبوس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش قدس آنلاین، سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی