Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تبعیت از دستورات وزارت بهداشت درمان، آموزش پزشکی و جلسات برگزارشده در ستاد پیشگیری مستقر در وزارت ورزش و جوانان اجرای نکات ذیل را ضروری اعلام کرد.

 

موارد ابلاغی به شرح زیر است:

مفاد بخشنامه ابلاغ شده به تمامی ادارات کل ستادی و استانی، فدراسیون ها، باشگاه ها و هیات های ورزشی استان ها، شهرستان ها، بخش ها و دیگر نهادهای فعال ورزش بدین شرح است:

 

1-کلیه فدراسیون ها، ادارات کل ستادی و استانی، باشگاه های ورزشی، هیأت های ورزشی استان ها و شهرستان ها و بخش ها و سایر نهادهای فعال در حوزه ورزش مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و نسبت به اجرای تکالیف ابلاغی در سطح ملی و استانی، شهرستانی و بخش ها مسئول خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

2-برگزاری کلیه مسابقات ملی، استانی و شهرستانی که ضرورت یا تعجیل در آن وجود ندارد لغو گردد.

 

3-آن دسته از مسابقات ملی از جمله لیگ های معتبر کشوری در رشته های مختلف که الزام به پایان آنها به خاطر زمان بندی کنفدراسیون های قاره ای یا فدراسیون های جهانی وجود دارد تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار گردد. بدیهی است انتظار می رود صداوسیما و به ویژه شبکه های استانی با پوشش تلویزیونی و رادیویی علاقه مندان را از نتایج حاصله در زمان بهره مند سازند.

 

4-دستورالعمل خاصی برای برگزاری اردوهای ضروری تیم های ملی تدوین گردیده که جداگانه ابلاغ می شود.

 

5-در استخرها و باشگاه های ورزشی بخش خصوصی و دولتی رعایت دقیق کلیه دستورالعمل های بهداشتی از جمله جلوگیری از ورود افراد دارای علائم بیماری، فراهم کردن وسایل ضدعفونی، وسایل و تجهیزات و محیط باشگاه با استخر و نصب بنر و راهنماهای آموزشی در معرض دید عموم الزامی است.

 

6-برگزاری کلیه کلاس ها، دوره های آموزشی، کارگاه ها و نشست های مرتبط لغو می شود.

 

7-مجدداً یادآور شده و تأکید می نماید که رعایت هرگونه سیاست یا تصمیمات ابلاغ شده توسط ستاد پیشگیری از کرونا کشور از زمان ابلاغ الزامی است و نیازی به استعلام از طریق وزارتخانه ندارد.

 

امید است همراهی و همدلی جامعه ورزش در رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از شیوع این بیماری به سلامت جامعه کمک کند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا مسعود سلطانی فر هوادار فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ برتر به همراه داشت.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی سه بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود.

دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۱( برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب ثابت با یک تلفات

پرسپولیس در این دیدار بار دیگر با ترکیب ثابت خود وارد زمین شد. امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی (فرشاد فرجی - ۴۶) محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی (سعید صادقی -۸۴)، امید عالیشاه (وحید امیری -۱۰) اوستون ارونوف محمد خدابنده‌لو - ۷۷) و عیسی آل‌کثیر (ابوالفضل بابایی - ۷۷) در بازی امروز به میدان رفتند.

مصدومیت عالیشاه در دقیقه ۱۰ باعث تعویض زودهنگام او سد تا وحید امیری جایگزین او شود. آسیب دیدگی کاپیتان اول پرسپولیس طوری به نظر می‌رسد که او به دلیل کشیدگی عضله همسترینگ نمی‌تواند تیمش را در ادامه فصل همراهی کند.

همچنین ترکیب صنعت نفت آبادان نیز در این بازی اینگونه بود:

پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷- حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی (بارانی -۹۰)، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی شمس، علی یوسف (۶۳- رضا امانی نژاد).

بازی منطقی با کمترین ریسک

پرسپولیس در ابتدای این مسابقه روی سانتر امید عالیشاه خیلی زود توانست با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به گل برتری برسد. پس از این گل نیز حمله‌های صنعت نفت با دفاع مستحکم خط دفاعی سرخپوشان همراه بود تا مهاجمان خارجی نفتی‌ها نتوانند هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه امیررضا رفیعی ایجاد کنند.

یک گل در نیمه اول باعث شد تا نفتی‌ها مقابل چشمان نگران هواداران خود بازی را در نیمه دوم کمی تهاجمی‌تر شروع کند اما باز هم تجربه و بازی کم اشتباه پرسپولیس بود که صنعت نفت را اسیر خود کرد. پرسپولیس وقتی دفاع خسته و سردرگم نفت را دید دست از حمله کردن برنداشت تا در فاصله پنج دقیقه‌ای بتواند دو گل دیگر به ثمر رسانده و سه امتیاز این دیدار با اقتدار برای خود کند.

بردی که پرسپولیس را موقتا به صدر جدول رساند ولی باعث شد تا صنعت نفت نفس‌های سقوط به لیگ یک را پشت گوش خود احساس کند.

شاگردان اوسمار ویرا با این برتری به امتیاز ۵۲ رسیده و در صدر قرار گرفتند ولی صنعت نفت با ۱۶ امتیاز به قعر جدول چسبیده است.

جدول لیگ برتر پس از پایان روز اول از هفته بیست و چهارم کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشت پا وارد ليگ برتر شد! هفته سوم؛ صدرنشینی نفت آبادان

دیگر خبرها

  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد