Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:39:13 GMT

تیم فوتبال آلومینیوم اراک به رده سوم جدول صعود کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۲۹۹۷

تیم فوتبال آلومینیوم اراک به رده سوم جدول صعود کرد

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، تیم آلومینیوم اراک با تک گل دقیقه ۷۵ سعید خردمند، بادران تهران را شکست داد.

آلومینیوم اراک با این پیروزی و کسب ۴۴ امتیاز به رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرد.
با اعلام سازمان لیگ،آلومینیوم اراک جمعه نهم اسفند در رفسنجان با مس دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه ۲ تیم فوتبال آلومینیوم اراک و بادران تهران از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ،بدون حضور تماشاچیان در اراک برگزار شد.

همچنین دیدار دوشنبه پنجم اسفند ۲ تیم فوتبال سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند اصفهان از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته یک کشور(آزادگان) نیز به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاچیان برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان امام خمینی جدول سازمان لیگ فوتبال انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در حالی در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که کیفیت نامطلوب چمن مصنوعی این ورزشگاه آسیب های زیادی روی پای بازیکنان ایرانی رقم زد.

این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) تک گل این بازی را برای ایران زد.

اگرچه هواداران فوتبال ایران انتظار داشتند برد پرگل ایران تکرار شود اما همین پیروزی و کسب دهمین امتیاز نیز باعث شد صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در فیفادی فروردین ماه قطعی بشود.

تیم ملی فوتبال ایراان با کسب این پیروزی با ۱۰ امتیاز در صدر گروه E دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت تا صعود زودهنگام خود به دور نهایی را قطعی کند.

به این ترتیب امیر قلعه‌نویی می‌تواند در دو بازی پایانی با خیال راحت‌تری از بازیکنان جوان حاضر در اردو برای باتجربه‌ شدن نسل جدید استفاده کند.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • ببینید | برد ایران برابر ترکمنستان | صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها