Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:50:14 GMT

گرایش سیاسی منتخبان مازندران در مجلس یازدهم + جدول

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۰۲۲

گرایش سیاسی منتخبان مازندران در مجلس یازدهم + جدول

با اتمام شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران، خبرگزاری فارس نتایج شمارش آراء را در 9 حوزه انتخابیه این استان به همراه گرایش سیاسی منتخبان مردم و درصد آراء مأخوذه هر کدام را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، با اتمام شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران، خبرگزاری فارس نتایج شمارش و تجمیع آرا در سه حوزه‌ انتخابیه این استان به‌همراه گرایش سیاسی منتخبان مردم و درصد آراء مأخوذه هر کدام را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان ۱۲ کرسی مجلس و ۹ حوزه انتخابیه‌ای که در اختیار مازندرانی‌هاست، تکلیف مستاجران هر کرسی مشخص شد که از میان آنها، ۹ نفر اصولگرا و ۲ نفر مستقل و یک نفر اصلاح‌طلب هستند.

جدول زیر به تفکیک حوزه‌های انتخابیه، نمایندگان منتخب، تعداد آراء مأخوذه هر کدام، گرایش‌های سیاسی و درصد آراء مأخوذه آن‌ها را نشان می‌دهد؛

حوزه‌های انتخابیه منتخبان مردم تعدادآراء مأخوذه گرایش سیاسی درصد آراء مأخوذه ساری و میاندورود منصورعلی زارعی ۶۶۲۲۵ اصولگرا ۳۶ درصد ساری و میاندورود علی بابایی کارنامی ۴۱۹۸۳ مستقل ۲۴ درصد آمل رضا حاجی پور ۵۷۹۵۱ اصولگرا ۵۲ درصد بابل علی کریمی فیروزجاه ۵۳۶۶۶ اصولگرا ۲۸ درصد  بابل مهدی سعادتی ۵۱۰۸۲ اصولگرا ۲۷ درصد رامسر، تنکابن و عباس‌آباد سید شمس‌الدین حسینی ۴۴۹۳۷ اصولگرا ۵۱ درصد قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار کیوان مرادیان ۶۱۰۹۸ اصولگرا ۴۲/۵درصد قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار کمال علیپور ۵۷۸۲۳ اصولگرا ۳۹/۵ درصد نوشهر و چالوس محمدعلی‌محسن بندپی ۲۴۰۹۲ اصلاح طلب ۲۷/۵ درصد فریدونکنار و بابلسر علی اصغر باقرزاده ۳۰۴۳۰ اصولگرا ۴۸ درصد نکا، بهشهر، گلوگاه غلامرضا شریعتی ۵۷۹۴۵ اصولگرا ۴۳ درصد  نور و محمودآباد ولی الله فرزانه ۳۵۳۴۷ مستقل ۳۷ درصد


به گزارش فارس؛ حوزه انتخابیه مرکز مازندران شامل ساری و میاندورود با ۲ نماینده، آمل با یک نماینده، بابل با ۲ نماینده، رامسر، تنکابن و عباس آباد با یک نماینده، سوادکوه شمالی، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی و قائمشهر با ۲ نماینده، نوشهر چالوس و کلاردشت با یک نماینده، بابلسر و فریدونکنار با یک نماینده، بهشهر، نکا و گلوگاه با یک نماینده، نورومحمودآباد با یک نماینده وارد مجلس می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مازندران انتخابات مجلس مجلس درصد آراء مأخوذه سوادکوه شمالی یک نماینده گرایش سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام روان بخش با بیان اینکه ما امروز با مشکل بحران آب رو به رو، و در زمینه تخصیص حقابه‌های استان قم با بی مهری‌هایی مواجه هستیم افزود: برای پیگیری مشکلات قم باید با همفکری، هماهنگی بین مسئولان استان هماهنگی برقرار، و در قالب کارگروه تخصصی راه‌های اختصاص حقابه‌های استان قم پیگیری شود. 
وی افزود: در زمینه کشاورزی و حقابه‌های قم باید کار گروه تخصصی با حضور کارشناسان مختلف در زمینه آب و کشاورزی و دامداری تشکیل شده و مسائل و دغدغه‌های استان و کشاورزان پیگیری شود.
در این نشست تعیین تکلیف حقابه‌های استان از سد ساوه، نحوه و چگونگی تخصیص حقابه‌های شرب، کشاورزی و صنعت از سد ۱۵ خرداد و پیگیری به روز رسانی اختصاص برداشت آب از چاه‌های کشاورزی، و ضرورت تامین برق چاه‌های آب کشاورزی از مهمترین موضوعات بود که تشکل‌های کشاورزی استان قم مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی