Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@17:35:04 GMT

امتحانات دانشجویان علوم پزشکی لغو شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۰۶۷

به گزارش مهر، دکتر علی اکبر حق دوست در نامه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد: بر اساس رصد دقیق وضعیت ابتلا و انتقال عفونت کرونا ویروس جدید و به جهت آرامش بخشی فضای دانشجویی و دانشگاهی آخرین مصوبات تا تاریخ ۴ اسفند ۹۸ اعلام می‌شود:

۱. کلاس‌های درسی تئوری در استان‌های پر چالش تر و یا دارای موارد آلودگی تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استان‌ها به این شرح است: تهران، البرز، قم، گیلان، مازندران، همدان، اراک، قزوین، اصفهان و گلستان.

۲. امتحانات علوم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) که قرار بود در تاریخ ۸ اسفند ۹۸ برگزار شود، لغو شد و تاریخ جایگزین متعاقباً اعلام می‌شود. در خصوص آزمون دستیاری که تاریخ برگزاری آن ۱۵ اسفند ۹۸ اعلام شده است، در روزهای آینده تعیین تکلیف و اطلاع رسانی خواهد شد.

۳. کلیه همایش‌ها و تجمعات دانشجویی در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان اسفندماه لغو اعلام شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم

همزمان با موافقت وزارت بهداشت با تأسیس دانشکده داروسازی در کردستان، هدف‌گذاری پذیرش دانشجوی داخلی و بین‌المللی در این رشته در استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آموزش بخش مهم و حائز اهمیتی است که دارای حوزه اثرگذاری بسیار وسیعی در همه نهادها و بخش‌های پزشکی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. دانشگاه‌ها در همه جوامع از یک طرف با تربیت تخصصی افراد، آیندگان جامعه را در همه بخش‌ها آماده می‌سازد و از طرف دیگر با رشد توانایی‌ها، نبوغ و پتانسیل فکری انسان سبب توسعه مرزهای دانش بشری می‌گردد. 

البته در سال‌های اخیر در کشور و به تبع آن در استان کردستان، به دلیل تأکید بیش از حد بر حوزه پژوهش، موضوع آموزش سال به سال کم‌رنگ‌تر شده و انتظار می‌رود که این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آموزش یکی از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان است که خبرنگار تسنیم عملکرد این حوزه را مورد بررسی قرار داده است.

محمد باقر خادم عرفان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه آموزش به بیش از 3500 دانشجو در 5 دانشکده در استان خبر داد و اظهار داشت: 230 دانشجوی بین‌الملل نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته 8 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی PHD و ریزیدنتی بالینی به رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است، افزود: خوشبختانه مقدمات تأسیس دانشکده داروسازی در کردستان نیز به خوبی پیش رفته و موافقت‌های کلی اخذ شده و امیدواریم بتوانیم در نیم سال آینده پذیرش دانشجوی داخلی و بین‌المللی در این رشته را داشته باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی تایمز نیز جایگاه بسیار خوبی دارد، عنوان کرد: افزایش تعداد دانشجویان و ارتباطات بین‌المللی جزو برنامه اولویت‌دار این دانشگاه بوده که به جد دنبال می‌شود.

در ادامه این گفت‌وگو را به صورت ویدئویی می‌بینید:

.

انتهای پیام/481

دیگر خبرها

  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم