Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: برای پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اردبیل ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدسعیدرحمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به جهت حفظ سلامتی هموطنان، کلیه برنامه‌ها و همایش‌ها در آستان مقدس تا اطلاع ثانوی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت نکات بهداشتی در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های اردبیل که پذیرای ارباب رجوع هستند، الزامی است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه روزانه هزاران نفر به زیارت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مشرف می‌شوند، بیان کرد: به تمامی هیأت‌های امناء و مدیران اجرایی بقاع متبرکه استان اعلام شد روزانه در نوبت‌های مختلف سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند، ضدعفونی شوند.

رحمانی از ممنوع بودن توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه اردبیل خبر داد و گفت: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلاء به بیماری و به‌منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، تا اطلاع ثانوی و اعلام رفع خطر، توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اردبیل ممنوع اعلام می‌شود.

انتهای پیام/3463/111

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل اماکن زیارتی غذای نذری اماکن متبرکه بهداشت بیماری کرونا اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه آستان مقدس غذای نذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال‌های گذشته اسکان اضطراری یک میلیون نفر در بقاع متبرکه را تجربه کردیم

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ۵ هزار مکان اسکان در بقاع متبرکه وجود دارد که ظرفیت آنها در مجموع ۴۰۰ هزار نفر شب خواب می‌شود، همچون سال‌های قبل در صورت نیاز می‌توانیم مردم را اسکان اضطراری بدهیم. این اسکان اضطراری را تا یک میلیون نفر شب خواب در بقاع متبرکه در سال‌های قبل تجربه کردیم.

غلامرضا عادل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری اظهار کرد: برای کسانی که امکان حضور در امامزادگان برای بهره‌مندی از مراسم مذهبی را ندارند در فضای مجازی برنامه‌ها به صورت زنده پخش می‌شود که هم اکنون ۸۰۰ بقعه امامزاده با ایجاد کانال‌هایی در فضای مجازی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی در خصوص دعوت از ۲۲۰۰ مبلغ برای برنامه‌های ماه رمضان سال ۱۴۰۳ افزود: تعدادی از این مبلغان از حوزه علمیه قم در بقاع متبرکه کشور مستقر شده‌اند و بقیه هم از حوزه‌های علمیه استان‌ها حضور دارند و همراه با جزءخوانی توضیحات آیات را ارائه می‌کنند.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ۵ هزار مکان اسکان در بقاع متبرکه وجود دارد که ظرفیت آنها در مجموع ۴۰۰ هزار نفر شب خواب می‌شود. امکان رزرو این مکان‌ها بیشتر حضوری است، اما در بعضی موارد به صورت تلفنی هم ممکن است، همچون سال‌های قبل در صورت نیاز می‌توانیم مردم را اسکان اضطراری بدهیم. این اسکان اضطراری را تا یک میلیون نفر شب خواب در بقاع متبرکه در سال‌های قبل تجربه کردیم.

وی با اشاره به قرار دوازدهم در فروردین تصریح کرد: این پویش با کمک بانیان خیر و منابعی از موقوفات برگزار می‌شود و بسته‌های ارزاق میان نیازمندان توزیع خواهد شد، لذا مرکز خیریه سازمان اوقاف اقلام مورد نیاز بیش از ۵۰ هزار خانواده را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

کد خبر 739991

دیگر خبرها

  • در طرح آرامش بهاری بیش از ۶ میلیون زایر در بقاع حضور یافته اند
  • سال‌های گذشته اسکان اضطراری یک میلیون نفر در بقاع متبرکه را تجربه کردیم
  • بیش از ۶ میلیون زائر در زائرسراها اسکان یافته اند
  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافته‌اند
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • طبخ و توزیع ۴۰ دیگ آش نذری
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • تصاویر| طبخ و توزیع ۴۰ دیگ آش نذری
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است