Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:31:51 GMT

یونایتد ۳- ۰واتفورد؛ برد شیرین با درخشش خرید جدید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۱۰۸

یونایتد ۳- ۰واتفورد؛ برد شیرین با درخشش خرید جدید

منچستر یونایتد با سه گل واتفورد را شکست داد و به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز از سری مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان واتفورد بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه شکست دهد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منچستریونایتد از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و حتی در مقطعی مالکیت ۷۹ درصدی را به ثبت رساند اما دفاع فشرده واتفورد مانع از خلق موقعیت برای شیاطین سرخ شد.

 

در دقیقه ۱۶ منچستر یونایتد اولین فرصت نسبتاً جدی خود را به دست آورد اما در نهایت حرکت ون بیساکا بی سرانجام بود. این در حالی بود که چند دقیقه قبل دوکره نیز یک موقعیت نصف و نیمه را برای واتفورد از دست داده بود.

 

اتفاق مهم نیمه اول در دقیقه ۴۰ بازی رخ داد و خرید جدید منچستریونایتد یعنی برونو فرناندز پرتغالی بعد از عبور از سد دروازه‌بان با خطای او متوقف شد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد. فرناندز خودش پشت توپ ایستاد و با یک ضربه خوب و در خلاف جهت دروازه‌بان گل اول شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

 

 

 

 

در ادامه نیمه اول نیز بازی متعادل پیش رفت تا دو تیم با همان نتیجه ۱-۰ به سود منچستریونایتد به رختکن بروند.

 

در نیمه دوم واتفورد کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ روی یک کرنر توسط تروی دینی به گل تساوی دست یافت اما داور بعد از مراجعه به VAR آن را مردود اعلام کرد.

 

چند لحظه بعد از گل مردود اعلام شده واتفورد، یونایتد در دقیقه ۵۸ به گل دوم خود دست یافت. آنتونی مارسیال روی پاس فوق العاده دنیل جیمز با دروازه واتفورد تک به تک شد اما توپ او در ابتدا توسط بن فاستر دفع شد. در برگشت اما مارسیال دوباره توپ را در اختیار گرفت و با یک حرکت استثنایی و تکنیکی از زاویه بسته گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

پس از گل دوم منچستر یونایتد، بازیکن به تعادل کشیده شد اما در دقیقه ۷۵ باز هم شیاطین سرخ بودند که این بار توسط میسون گرین به وود گل سوم دست یافتند. این ستاره جوان روی پاس خوب برونو فرناندز با یک ضربه دقیق گل سوم یونایتد را به ثمر رساند.

 

 

 

 

در ادامه بازی نیز شرایط به شکل متعادل پیش رفت تا این مسابقه با همان نتیجه ۳-۰ خاتمه پیدا کند و منچستریونایتد با ۴۱ امتیاز به رتبه پنجم جدول صعود کند.

منچستر یونایتد برونو فرناندز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندز منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن هاخ! (فان) / فیلم

نگاهی فان داریم به وضعیت منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن هاخ.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • وضعیت منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن هاخ! (فان) / فیلم
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • فرار تن‌هاخ از خبرنگار: نشست خبری نیمه‌تمام ماند
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • مشکل جدید یونایتد: حتی چمن هم علیه آنهاست! (عکس)