Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@05:16:35 GMT

مردم تهران برای اهدای خون هرچه سریعتر بشتابند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۲۱۵

محمد رضا مهدی زاده روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بدلیل شیوع کرونا، باعث کاهش شدید اهدای خون شده است و امیدواریم تهرانی های نوعدوست با در نظر گرفتن نیاز مستمر و روزانه دهها مرکز درمانی به فرآورده های خونی، هر چه سریعتر و در این روزهای مهم به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: این روزها باید نشان دهنده ظرفیت های فوق العاده مردم شریف تهران در امور خیرخواهانه همچون اهدای خون باشد که در طول این سالها هر جایی لازم بوده، همه نیازها و کمبودها با مهربانی، وقت شناسی و اهدای خون وفادارانه مردم رفع شده است و در این مقطع زمانی هم، نیاز به تکرار اتفاقات خوب گذشته داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه جنوب استان، در خصوص آخرین وضعیت سیلاب و نشستی که با وزیر کشور برگزار شد، افزود: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تأمین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده و با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تأمین شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وظایف، مسؤولیت‌ها و حیطه کاری مسؤولان در حوزه سیل مشخص شده و براین اساس، در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق سیل زده، مسؤولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص هستند.

کرمی با بیان این مطلب که در زمینه بازگشایی راه‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده، اضافه کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب بهداشتی در مناطق سیل زده، گفت: هماهنگی لازم با کارخانه آب شیرین کن (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تأمین آب شرب مردم انجام شده و همه در تلاش برای حل مشکلات مردم ساکن در مناطق سیل زده هستند.

کد خبر 6081620

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان:تامین بموقع زیرساخت‌های مسکن ملی
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان:تامین بموقع زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن