Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:09:46 GMT

ازارد در جمع ستاره‌های همواره مصدومان رئال+عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۳۶۱

ازارد در جمع ستاره‌های همواره مصدومان رئال+عکس

ادن ازارد تنها 2 هفته پس از رهایی از مصدومیت دوباره با مصدومیت مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان دیدار دیشب رئال مادرید مقابل لوانته که با نتیجه یک بر صفر به سود لوانته خاتمه یافت.ادن ازارد در این دیدار با دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای مجبور به ترک میدان شد.

باشگاه رئال مادرید نتایج تست های پزشکی ادن ازارد، ستاره بلژیکی خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: تست های پزشکی روی ازارد امروز انجام شد. مشخص شد که ازارد دچار شکستگی فیبر دیستال شده است. 

با این خبر هافبک بلژیکی بازی تیمش با سیتی در تاریخ چهارشنبه آینده در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده است.

وی که به تازگی از مصدومیت راهایی یافته بود با مصدومیت دوباره در جمع ستاره‌های گرانقیمتی قرار گرفت که همواره با مصدومیت متوالی مواجه شده است.

روبن، رودریگوئز،ازارد،رونالدو برزیلی،کاکا و بیل ستاره های گرانقیمتی هستند که با مصدومیت های متوالی دست وپنجه نرم می‌کردند.

انتهای پیام/ک  

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا مصدومیت بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید