Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: در صورت محرز شدن تخلفات احتمالی در صدور مجوزها و یا هرگونه تجاوز به حریم آثار تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی و جهانی، ضمن رسیدگی قضایی و مجازات مرتکبین، با مدیران مربوطه به لحاظ عدم دقت و نظارت، برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی امروز اظهار کرد: در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، در صورت محرز شدن تخلفات احتمالی در صدور مجوزها و یا هرگونه تجاوز به حریم آثار تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی و جهانی، ضمن رسیدگی قضایی به موضوع و مجازات مرتکبین، با مدیران مربوطه به لحاظ عدم دقت و نظارت، برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد : تمامی اعضای حاضر در نشست تصمیم گیری درباره پروژه‌های پرورش میگو در محدوده میراث طبیعی - ملی ژئوپارک جهانی قشم بر توقف کامل عملیات اجرایی تأسیسات مزبور در قشم تا بررسی کامل کارشناسی، هماهنگی و اقدامات حقوقی تأکید نموده‌اند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری برخورد قضایی هرمزگان اراضی میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس

پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال استقلال در آستانه پایان مهلت قانونی برای تسویه حساب با شاکیان بار دیگر بسته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که امروز چهارشنبه ۸ فروردین است و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

منبع: مهر

کد خبر 739981

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در عرصه‌های طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه