Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از رویترز، بانک ولز فارگوی آمریکا توافق کرده است برای مصالحه در راستای بستن پرونده قضایی علیه این بانک به خاطر اجرای برخی اقدامات کلاهبردارانه و رسوایی فشار به کارمندان سه میلیارد دلار به مقامات قضایی آمریکا جریمه بپردازد.

بنا به بیانیه وزارت دادگستری آمریکا ولز فارگو این جریمه را به وزارت دادگستری و کمیسیون معاملات سهام و اوراق بهادار این کشور پرداخت می‌کند و متعهد می‌شود به مدت سه سال در هر تحقیق قضایی مربوط به این بانک با مقامات قضایی آمریکا همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصالحه انجام شده بین ولز فارگو و مقامات قضایی آمریکا این بانک اعتراف کرده است بین سال‌های 2002 تا 2016 با هدف گذاری‌های فروش غیر واقعی فشار علیه کارمندان خود را به قدری افزایش داده که آنها مجبور شده‌اند اقدام به ایجاد حساب‌های غیرواقعی و سوء استفاده از اطلاعات شخصی مشتریان کنند.

چارلز شارف، مدیرعامل جدید ولز فارگو، می‌گوید: اقدامات گذشته این بانک سزاوار سرزنش است. 

بانک ولز فارگو چهارمین بانک بزرگ در آمریکا به شمار می‌رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات بیمارستان جم اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پرداخت جریمه آمریکا بانک ولز فارگو کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات بیمارستان جم اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ولز فارگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبر لا گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید ۱۹.۵ میلیون یورویی را که از زمان حضور رونالدو در باشگاه به او بدهکار است بپردازد.

این مبلغ به ماجرای تعویق پرداخت‌های ماهانه در دوران کرونا و قرنطینه برمی‌گردد. جایی که بیانکونری به دلیل مشکلات مالی پرداخت حقوق بازیکنانش را به تعویق انداخت و مدتی بعد دستمزدها را پرداخت کرد.

آن دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشدند و او بابت این موضوع در اواخر سال ۲۰۲۳ از یوونتوس شکایت کرد. باشگاه ایتالیایی معتقد بود که در زمان جدایی رونالدو، دو طرف توافق کرده‌اند که این مبلغ بخشیده شود.

رونالدو جان شهاتا، امانوئل گواستالا و فابیو یودیکا را به عنوان وکیل در اختیار داشت و آنها در کسب پیروزی در این پرونده به نفع بازیکن فعلی النصر نقش کلیدی داشتند. گزارش شده است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای برای پولی که باید در این مورد بپردازد در نظر نگرفته است زیرا اساساً انتظار پیروزی را داشتند.

پائولو دیبالا قبلا از یووه به دلیل دریافت نکردن پول در این پرونده شکایت کرده بود و رونالدو تنها بازیکنی نیست که به این سرنوشت دچار شده است.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ