Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلومینیوم اراک درحالی به رده سوم جدول لیگ صعود کرد که به گفته مربی این تیم، بادران به عنوان میهمان اراکی‌ها به شدت سنگین و با استراتژی بازی می‌کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آلومینیوم اراک عصر امروز موفق شد تا در یک بازی خانگی با شکست میهمان خود، به رده سوم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده و بادران را با شکست از اراک بدرقه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و درهفته بیست و پنجم، تیم آلومینیوم اراک امروز یکشنبه چهارم اسفندماه و از ساعت 14.15 در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام خمینی(ره) اراک پذیرای تیم بادران تهران بود که درنهایت با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید.

به گزارش تسنیم، این درحالی بود که تک گل آلومینیوم را "سعید خردمند" در دقیقه 75 روی نفوذ و پاس زیبای "محمد علی‌نژاد" به ثمر رساند تا 3 امتیاز بازی خانگی را نصیب نماینده اراک در لیگ دسته یک کشور بکند.

لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشین همنام‌های کرمانی، برتری رایکا در جدال تیم‌های شمالی و پیروزی آلومینیوملیگ دسته اول فوتبال| پیروزی آلومینیوم و خوشه‌ طلایی در روز توقف مدعیان/ بادران حریفش را به چهارمیخ کشیدلیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی مس رفسنجان و نخستین شکست شاگردان نصرتی/ آلومینیوم دربی استان مرکزی را برد

عبدی: بازی سنگینی مقابل بادران داشتیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی با بیان اینکه امروز شاهد بازی سنگینی بودیم اظهار داشت: تیم فوتبال بادران درنیم فصل دوم لیگ نتایج خوبی راکسب کرده و امروز نیز تیم خطرناکی نشان داد.

حسین عبدی افزود: تیم بادران باتوجه به بازیکنانی که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده با بازی مستقیم تیم‌های حریف راتحت فشار قرار می‌دهد و خوشبختانه با آنالیز خوبی که از این تیم داشتیم موفق شدیم این نوع بازی رامهار کنیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه از حضور تماشاگران و امتیاز میزبانی بهره نمی‌بردیم این دیدار در شرایطی برابر برگزار می‌شد و خوشبختانه بازکنان هوشمندانه عمل کردند و با زحمات تک تک بازیکنان و همچنین استراتژی که داشتیم توانستیم به گل برسیم و تا پایان گل راحفظ کنیم و به سه امتیاز این بازی دست پیداکنیم.

انتهای پیام/711/ ز

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های جام آزادگان امشب تیم داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم مس شهر بابک رفت و ۲ بر یک این تیم را شکست داد. 
گل‌های داماش گیلان را عماد میر جوان و رضا زاهد تبار را در دقایق ۴۷ و ۹٠ به ثمر رساندند. 
برای تیم مس شهر بابک هم علیرضا ولی زاده در دقیقه ۳۹ گل زد. 
داماش با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. 
شاگردان علی نظر محمدی، چهارشنبه ۱۵ فروردین در رشت دیدار عقب افتاده خود از هفته بیست و یکم را برابر خیبر خرم آباد برگزار خواهند کرد.
در دیگر بازی تیم شهرداری آستارا در تهران با یک گل مقابل میزبانش تیم سایپا به پیروزی رسید و با ۲۳ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • ناکامی تیم فوتبال پاس همدان در نخستین بازی سال جدید
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران