Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@09:05:16 GMT

رشته بهداشت محیط از کنکور ارشد ۹۹ حذف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۵۴۳

رشته بهداشت محیط از کنکور ارشد ۹۹ حذف شد

مطابق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی رشته بھداشت محیط – بھداشت پرتوھا از مجموعه امتحانی بھداشت محیط کنکور ارشد ۹۹ حذف شده است. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص رشته کارشناسی ارشد بھداشت محیط – بھداشت پرتوھا و تعطیلی دانشگاه‌ھای سراسر کشور به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاعیه صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مطابق این اطلاعیه رشته کارشناسی ارشد بھداشت محیط – بھداشت پرتوھا از مجموعه امتحانی بھداشت محیط کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ حذف شده است؛ لذا این رشته در آزمون سال ٩٩ پذیرش نخواھد داشت.

با توجه به تعطیلی کلاس‌ھای آموزشی برخی از دانشگاھ‌ھا در کشور و عدم حضور دانشجویان در شھر محل تحصیل، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند، می‌توانند حداکثر تا دهم اسفندماه ۹۸ ثبت نام خود را انجام داده و در فروردین ماه سال ۹۹ در مھلت تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خود، آخرین معدل تایید شده را وارد کنند.

همچنین بر اساس تذکرات بند ١-٣ دفترچه راھنمای ثبت نام، جھت ثبت نام در آزمون باید از تحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام کنند، می‌توانند تا بیستم اسفندماه ۹۸ انصراف دھند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارشد 99 بهداشت محیط تعطیلی دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی کارشناسی ارشد بھداشت محیط ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد