Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تصمیم  بدنبال  توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به ویروس کرونا گرفته شده است. در همین ارتباط آکادمی ملی المپیک با صدور اطلاعیه ای موضوع را به اطلاع بهره برداران از این مجموعه رساند.

در متن اطلاعیه آکادمی ملی المپیک  آمده است:‌ با توجه به شرایط موجود و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی اماکن ورزشی آکادمی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آورده است:‌ البته ورزشکارانی که در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستند و یا سهمیه المپیک را کسب نموده اند با تأیید مراجع ذیربط امکان حضور در آکادمی ملی المپیک را خواهند داشت.

برچسب‌ها بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آکادمی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نیست.

همچنین در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار،حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.irمراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد