Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:28:27 GMT

تمهیدات سازمان قطارشهری تبریز برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۵۶۰

تمهیدات سازمان قطارشهری تبریز برای مقابله با کرونا

سعید بشیریان روز یک‌شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: با ورود ویروس کرونا به کشور و به رغم مشاهده نشدن موردی از این بیماری در تبریز، مجموعه قطار شهری اقدامات عملی گسترده ای را برای مواجهه با این بیماری آغاز کرده است که تداوم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همه قطارها و ایستگاه های متروی تبریز بیش از گذشته در ساعات معین شست و شو شده و برای پیشگیری از شیوع احتمالی این بیماری ضدعفونی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیریان از نصب پوسترهای راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری های حاد تنفسی در قطارهای شهری تبریز خبر داد و گفت: انتظار می رود مسافران قطارشهری با رعایت موازین بهداشتی و اهتمام جدی بر اصول پیشگیرانه، ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران مانع از شیوع کرونا شوند.

وی با اشاره به افزایش تقاضا برای مسافرت های درون شهری در آستانه سال نو، یادآوری کرد: مسافران می توانند به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در قطارها و به دنبال آن افزایش احتمال سرایت بیماری،  ساعات غیر پیک را برای مسافرت خود انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، به دنبال مشاهده شدن چندین مورد شیوع ویروس کرونا در کشور،  با تصویب کارگروه پدافند زیستی آذربایجان شرقی، مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز مدیریت شهری ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد

برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.

به گزارش جماران، ایسنا نوشت: گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور خبر دادند.

 شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.

 تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.

وضعیت تبریز عادی است

صدای شنیده شده در بامداد امروز جمعه 31 فروردین در تبریز به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، وضعیت تبریز عادی است و صدایی که بامداد امروز در این شهر شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است.

در حال حاضر هیچ مشکلی در تبریز وجود ندارد.

بامداد امروز چندین ریزپرنده در اصفهان توسط پدافند هوایی مورد اصابت قرار گرفته و نابود شدند.
 

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد/باطل شدن پروازها تا ۱۰ صبح

پروازهای مهرآباد و برخی از فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه به دلیل حفظ ایمنی حالت تعلیق درآمدند.

شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور امروز جمعه به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی با تاخیر مواجه هستند.

همچنین تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۰ و نیم صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین باطل اعلام شد.

این شرکت اعلام کرد مسافران منتظر اطلاعیه‌های بعدی باشند.

سازمان هواپیمایی، پروازها در برخی فرودگاه‌های کشور را به طور موقت لغو کرد، این سازمان همچنین اعلام کرد، متعاقبا بصورت پیامک ساعات پرواز به مسافران اعلام خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد