Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:37:38 GMT

نتیجه بازی با سپاهان باید ۳ بر صفر شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۶۰۴

نتیجه بازی با سپاهان باید ۳ بر صفر شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای مدیران سپاهان درباره دیدار فینال جام حذفی سال گذشته، گفت: در فینال جام حذفی بازی به خاطر مشکلات روی سکوها با تاخیر زیاد برگزار شد و این  یک مشکل در امر برگزاری بازی بود و ربطی به پرسپولیس نداشت و همانطور که همه می دانیم ان دیدار میزبان نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسی افزود: تشبیه کردن اتفاقات بازی امروز با آن بازی واقعا جای تعجب دارد و فرافکنی و توجیه است. در بازی فینال جام حذفی هر دو تیم در زمین بودند اما امروز تیم سپاهان به رغم گذشت بیش از نیم ساعت و حضور سرخ ها و تیم داوری برای آغاز مسابقه در میدان نبود. آنها خیلی دیر به ورزشگاه  آمدند و ادعاهای اقای تابش (مدیرعامل سپاهان) در پاسخ به آقای انصاری فرد که گفتند تیم سپاهان به رغم حضور با تاخیر بسیار در ورزشگاه از رختکن  به زمین نمی آمد و در رختکن بودند هم ضد و نقیض بوده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه سپاهان به جای تمکین از تصمیم مسوولان مبنی بر برگزاری بازی ها تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر شروع کرد به اعنراض و اتهام زدن به پرسپولیس و جو را هم ملتهب کردند. این نکته هم بسیار مهم‌ و قابل توجه است که  فرمانده یگان ویژه سپاهان گفته مقابل هتل سپاهان  تماشاگران این تیم  ممانعتی نسبت به حرکت اتوبوس نداشته اند و خود سپاهان دیر حرکت کرد و نظم مقابل هتل آنها مثالزدنی بود.

وی گفت: در مجموع تیم پرسپولس که اختلاف امتیاز خوبی با سپاهان دارد انگیزه های زیادی برای برد داشت تا با این فاصله را زیادتر کند و با توجه به این انگیزه و اینکه سپاهان هم به دلیل مصدومیت چند بازیکن خود شرایط متفاوتی داشت بسیار به برد امیدوارتر بودیم و کارشناسان هم با تشریح قوانین گفته اند که بازی باید سه بر صفر شود.

قدوسی در پایان تاکید کرد: امروز آقایان انصاری فرد، پیروانی و گل محمدی به رغم فشارها زیر بار تصمیماتی  غیرقانونی نرفتند و نظر کارشناسان و قانون را ملاک دانستند. هواداران بدانند که آنها دفاع محکم و جانانه ای داشته و هرگز تسلیم برخی مسائل نشدند. ما امیدواریم علاوه بر اجرا و اعمال قانون با اتهام زنی تیم ها هم برخورد قاطع شود و جای تاسف دارد که تلویزیون اصفهان هم مصاحبه هایی با عکاسان پخش کرد که اتهامات واهی به پرسپولیس می زدند.

کد خبر 4861348

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آن‌ها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید؛ آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد، ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند، ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227618 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت