Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@09:43:17 GMT

۴۵ هزار رأی محسن پیرهادی به نام یک غیر مشهور

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۷۴۴

۴۵ هزار رأی محسن پیرهادی به نام یک غیر مشهور

در نتایج نهایی انتخابات مجلس، فردی به نام حسین پیرهادی که مشابهت اسمی با محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و نفر سیزدهم برگزیده تهران دارد، مشاهده می‌شود که نفر 45‌ام تهران شده و در واقع با برداشتن از سبد محسن پیرهادی، رتبه او را از پنجم به سیزدهم تنزل داده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا نتایج نهایی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد و بر اساس آن افراد اول تا سی‌ام تهران معرفی شده و نفرات بعدی نیز مشخص گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان فردی به نام حسین پیرهادی که مشابهت اسمی با محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و نفر سیزدهم برگزیده تهران دارد مشاهده می‌شود که نفر 45‌ام تهران شده و در واقع با برداشتن از سبد محسن پیرهادی، رتبه او را از پنجم به سیزدهم تنزل داده است.

 در همین رابطه محسن پیرهادی در نامه‌ای  به فرماندار تهران خواستار بررسی این موضوع شد

باسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر فرهادی فرماندار محترم تهران

سلام‌علیکم

ضمن عرض خدا قوت به جنابعالی و مجموعه تحت امر شما، پس از اعلام نتایج شمارش آرای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تعداد رای بنده با کد ۲۴۹۶، ۷۸۵۴۵۰ اعلام گردید، اما نفر چهل و پنجم اعلامی، با نام حسین پیرهادی با کد ۲۴۹۵ که فردی غیر مشهور است قریب به ۴۶ هزار رای آورده که از افراد صاحب عنوان و حتی قاطبه لیست اصلاح‌طلبان، رای بیشتری به حساب می‌آید. فلذا از جناب‌عالی درخواست می‌کنم دستور فرمائیذ وفق قانون، نسبت به اصلاح رأی این‌جانب، اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

پیشاپیش از حسن همکاری شما سپاسگزارم.

باتشکر_محسن پیرهادی

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس محسن پیرهادی فرماندار تهران محسن پیرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 در بخشی از برنامه صداتو که از یکی از پلتفرم‌ها با مجوز صداوسیما پخش می‌شود، آهنگ «تو محشری» امید سلطانی اجرا شد که با رقص گروهی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله همراه شد. این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • جریمه قطع درختان صرف ساخت ۲۰ بوستان جدید در تهران می شود