Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالمیر ظهر یکشنبه در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن راهنمایان گردشگری و فعالان گردشگری استان همدان با بیان اینکه محور توسعه استان همدان، گردشگری است، گفت: راهنمایان گردشگری در پیشانی گردشگری استان همدان قرار داشته و بیشترین ارتباط چهره به چهره را با گردشگران برعهده دارند و این هنر و توانایی راهنمایان گردشگری است که گردشگران را با خاطرات خوب در همدان بدرقه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: راهنمایان گردشگری در برگزاری اجلاس جهانی گردشگری و اجلاس راه ابریشم نقش بسیار پررنگی داشته‌اند و امیدواریم با توسعه صنعت گردشگری استان، این افراد بتوانند دارای یک شغل ثابت شوند.

مالمیر از همکاری کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان با انجمن راهنمایان گردشگری استان قدردانی و تصریح کرد: مطالبه ثبت جهانی هگمتانه از سوی امام جمعه همدان موجب فاز بندی و اصلاح طرح تفصیلی شهر همدان از سوی شهرداری شده که هم اکنون نیز در حال انجام است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان نیز با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده چند ساله اخیر در حوزه گردشگری استان همدان گفت: تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی در استان همدان توجه به توسعه گردشگری است و شورای شهر نگاه ویژه‌ای به زیرساخت‌های گردشگری دارد که نمونه بارز آن برای ساخت هتل؛ تعرفه‌های شهرداری بوده که رایگان شده و نشان از حمایت‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دارد.

حسین قراباغی افزود: همگرایی ایجاد شده بین مدیریت شهری و میراث فرهنگی پیش از این وجود نداشت اما در حال حاضر در روند اجرای برنامه‌ها اثرگذار است.

نماینده راهنمایان و رئیس انجمن راهنمایان گردشگری استان همدان نیز در این نشست گفت: مشکل اوقافی بودن زمین‌های شهر لالجین به عنوان شهر جهانی سفال یکی از مشکلات توسعه گردشگری استان است که سرمایه‌گذاران نمی‌توانند در این شهر سرمایه‌گذاری کنند و به همین دلیل افزایش زیرساخت‌های گردشگری در این شهر امکان پذیر نیست.

علی ضیایی مهر افزود: مسجد جامع همدان نیز ظرفیت بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارد که برای استفاده گردشگران از این جاذبه باید اداره اوقاف همکاری بیشتری داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان رکود اقتصادی زمین سرمایه گذاران گردشگری و صنایع دستی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گردشگری استان همدان راهنمایان گردشگری شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال، باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تأمین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودروهای شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

کد خبر 6084616

دیگر خبرها

  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود