Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:15:31 GMT

پیکر پاک شهید کیامرت عادل‌زاده در رامهرمز تشییع شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۷۷۴

پیکر پاک شهید کیامرت عادل‌زاده در رامهرمز تشییع شد

پیکر پاک و مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید کیامرت عادل‌زاده با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در شهر تاریخی رامهرمز تشییع شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار شهیدپرور خوزستان پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز شهید کیامرت عادل‌زاده از رزمندگان خوزستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و حماسه آفرید.

این دلیرمرد باغملکی پس از حضور در جبهه و نبرد با دشمنان اسلام از چند ناحیه بدن به شدت مجروح شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

‌شهید کیامرت عادل‌زاده از جانبازان 70 درصد شهرستان باغملک است که چند دهه با درد و رنج مجروحیت همنشین بود.

این جانباز خوزستانی بیش از این فراق یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از مجروحیت به آسمان پر کشید.

آئین تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز 70 درصد شهید کیامرت عادل‌زاده با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در شهر تاریخی رامهرمز برگزار شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پاک جانباز شهید دوستان، آشنایان، وابستگان، فامیل، همسایگان، بستگان، همشهریان و هم استانی‌ها با او وداع کردند.

فراموشی لاله‌های گلگون در قطعه یک گلزار شهدای اهواز + تصاویرتشییع پیکر پاک شهید مجتبی عباس‌نژاد در اهواز+تصاویرشهدای شلمچه سوگوار سردار دل‌ها +تصاویر

پس از وداع پیکر پاک جانباز شهید کیامرت عادل‌زاده در کنار دیگر شهیدان گلگون کفن در گلزار شهدای شهر تاریخی رامهرمز و در نزدیکی مزار سرباز شهید امید حسینی آرام گرفت.

‌انتهای پیام/331/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکر پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم

محمد مهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور،  به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست