Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است که تمام مسائل داوری را فنی متوجه می‌شود و به نظر او گل اول استقلال آفساید بود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد محمدی پس از شکست 2 بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت: شغلم داوری بوده و 17-18 سال داوری کردم و تمام مسائل داوری را فنی متوجه می‌شوم و آنالیز می‌کنم و از روی احساسات صحبت نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  چیزی که مشخص است گل اول استقلال آفساید بود و  داور گل ناسالم را قبول کرد، از طرف دیگر در صحنه گل دوم استقلال، تیم ما در حمله بود که داور خطای بازی خطرناک را برای ما گرفت که اصلا خطا نبود، نمی‌دانم داوران از ما چه می‌خواهند؟

لیگ برتر فوتبال| استقلال با شکست ذوب‌آهن جای سپاهان را گرفت

 

انتهای پیام/ 

 

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان استقلال ذوب آهن اصفهان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم

به گزارش "ورزش‌سه"، عباس دارابی مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن و عضو هیئت مدیره این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از دربی اصفهان اظهار کرد: پس از پیروزی مقابل تراکتور تبریز و بازگشت تیم به اصفهان تمرینات زیر نظر آقای ربیعی آغاز شد و همه بازیکنان در شرایط مطلوب قرار دارند. البته مصدومان ما یعنی آرش قادری، نادر محمدی، سبحان خاقانی و پوریا آریاکیا همچنان شرایط همراهی تیم را ندارند ولی سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص اعتراض سریع باشگاه سپاهان به انتخاب پیام حیدری به عنوان داوری دربی اصفهان بیان کرد: این که آن‌ها به چه دلیلی اعتراض کرده‌اند به من و باشگاه ذوب‌آهن مربوط نمی‌شود اما با مرور قضاوت‌های داوران در این فصل لیگ برتر برای ذوب‌آهن متوجه می‌شوید که ما هم از اشتباهات داوری متضرر شده‌ایم.

دارابی ادامه داد: در دیدار رفت با سپاهان، دیدار با استقلال خوزستان، شمس آذر، تراکتور و چند مسابقه دیگر اشتباهات داوری گریبان تیم ما را گرفت اما به هر حال به مسیرمان در لیگ ادامه دادیم. مطمئناً اشتباهات داوری سهوی انجام می‌شود و معتقدم داوران از اقشار شریف جامعه هستند اما قضاوت صحیح به واسطه تمرکز مناسب داور صورت می‌پذیرد که شاید اینگونه اعتراضات باعث بر هم زدن تمرکز داوران شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: دربی اصفهان همواره از مسابقات جذاب لیگ برتر بوده و در طول همه این سال‌ها هر دو تیم نمایش خوبی از خود ارائه کرده اند که امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
  • ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • خسروی: همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود و ضرر کردند/ ما به بیانیه سرخابی‌ها اهمیتی نمی‌دهیم