Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حقوقی رئیس جمهور طی شش ماه گذشته به دلیل اعلام برخی مشکلات ناشی از عوارض مواد معدنی، در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر نمود که موضوع در کارگروه کارشناسی مربوط به شورای هماهنگی اقتصادی مجدداً‌ بررسی و در جلسه دی ماه اتاق بازرگانی نیز مقرر نمود که نتیجه بررسی که بخشی از مشکلات را حل می‌کرد، ابلاغ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بدین ترتیب قسمتی از عوارض مواد معدنی که منشاء مشکلاتی در صادرات شده بود، تعدیل و تصحیح شد. برای حل بخش دیگر مشکلات مربوط به این موضوع مطابق تصمیم جلسه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۳ معاونت حقوقی با بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی مقرر شد که ستاد کمک به سیاست‌گذاری بین اصناف مربوط در اتاق بازرگانی و بخش‌های تخصصی مرتبط از دولت (و به ویژه وزارت‌خانه‌های صمت، اقتصاد و سازمان حفاظت محیط زیست) تشکیل و ضمن بررسی موضوع، راهکارها را قبل از پایان سال نهایی و ارائه نماید. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عوارض مواد معدنی معاونت حقوقی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی استان کرمان گفت:سفرا و برخی میهمانان خارجی و مسئولان ملی شامل ۴ وزیر و روسای سازمان‌های مختلف در همایش کرمان آیدکی حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو علی نقوی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، در جمع گروهی از فعالان حوزه‌های مختلف اقتصادی شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزاری همایش کرمان آیدکس از ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ماه جاری گفت: ١٨٠ شرکت سرمایه گذاری کشور به همایش کرمان آیدکس دعوت شده اند.

وی افزود: در این همایش از ۱۸۰ شرکت سرمایه گذاری برای حضور در این همایش دعوت شده است.

او اعلام کرد: بیش از ۱۵۰ فرصت سرمایه گذاری شامل پروژه‌های صنعت، معدن، گردشگری، بهداشت و درمان، دانش بنیان، امورزیربنایی و عمرانی بر اساس شاخص‌های مشخص تعریف شده است.

نقوی افزود: سفرا و برخی میهمانان خارجی و مسئولان ملی شامل ۴ وزیر و روسای سازمان‌های مختلف در این همایش حضور دارند و در کمیته محتوایی همایش ۲۰ پنل تخصصی برگزار خواهد شد. 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در پایان اظهار داشت: برای معرفی هر چه بهتر رفسنجان در این همایش، باید هر چه زودتر پروژه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری این شهرستان آماده تا به خوبی ارائه شوند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی