Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، امروز یکشنبه تیم استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در پایان این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مجیدی گفت: می توانم بگویم بازی اصلاً خوبی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن 1-4-5 بازی می کرد و کیفیت بازی را پایین می آورد. ما در نیمه دوم دچار مشکل شدیم. از نتیجه راضی هستم ولی از کیفیت بازی تیم راضی نیستم.

در ادامه یکی از خبرنگاران فیلمی از هوادار استقلال و تعصبش نسبت به نتایج این تیم را به مجیدی نشان داد.

سرمربی استقلال در واکنش تاکید کرد: قولی که به هواداران می دهیم این است که تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال به کار می گیریم. قول می دهم که همه را پایان فصل خوشحال می کنیم.

کد خبر 4861357

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال ذوب آهن تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد