Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از گل دوم تیم فوتبال ذوب‌آهن که توسط کمک‌داور آفساید اعلام شد، نیمکت‌نشینان تیم اصفهانی به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. در ادامه دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست تیم ذوب‌آهن با صدای بلند خطاب به داور چهارم و ناظر بازی گفت: وقتی دو روز قبل از بازی داور را عوض می‌کنید همین می‌شود که گلمان را نادیده می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ذوب‌آهن که به شدت از تصمیم داور عصبانی بود، به داور مسابقه اعتراض می‌کرد و مدعی بود داور نباید گل این تیم را آفساید اعلام می‌کرده است.

وی همچنین با بیان این جمله که داوران فیلم خلاصه بازی را ببینند، به عملکرد پیام حیدری و همکارانش اعتراض کرد.

255 43

کد خبر 1356295

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس

جواد فهیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد قضاوت علی‌اصغر مومنی در نیمه اول بازی صنعت نفت آبادان و پرسپولیس اظهار کرد: مهم‌ترین صحنه روی گل پرسپولیس بود. بازیکن صنعت نفت جلو رفت تا اجازه ندهد دانیال اسماعیلی‌فر با سر ضربه بزند. خودش لحظه‌ای ایستاد و تعادلش را از دست داد؛ بنابراین بازیکن پرسپولیس خطایی نکرد، چون او قصد داشت تا از چنگ مدافع حریف رها شود و تعادل بازیکن صنعت نفت را بر هم نزد.

کارشناس داوری در خصوص اینکه اعلام پنالتی به سوی پرسپولیس درست بود، عنوان کرد: دست بازیکن صنعت نفت کاملاً باز بود و داور هم این صحنه را دید. او به درستی اعمال قانون کرد و برای پرسپولیس پنالتی گرفت. اعتراض پرسپولیس و مقاومت نکردن صنعت نفتی‌ها مؤید آن است که داور تصمیم درستی گرفته است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • کارشناس پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • فنایی درباره پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی