Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:37:32 GMT

تمام فعالیت‌های ورزشی در قم تا پایان هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۸۹۳

تمام فعالیت‌های ورزشی در قم تا پایان هفته تعطیل شد

اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی تمامی فعالیت‌ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی قم تا پایان هفته جاری خبر داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در پی انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در قم که منجر به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی شد، اتفاق ویژه در ورزش قم و اماکن ورزشی این بود که عموم استفاده‌کنندگان از فضاهای ورزشی به صورت خودکار از مراجعه به سالن‌ها و استخرها امتناع کرده و بسیاری هیات‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مدیران سالن‌ها، استخرها و دیگر فضاهای ورزشی منتظر تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم پیرامون فعالیت یا تعطیلی برنامه‌های خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور امروز جلسه‌ شورای معاونین در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و با توجه به مصوبه شورای تامین استان قم، این اداره کل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی اماکن ورزشی دولتی و بخش خصوصی، برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی، مسابقات و ... در قم تا پایان هفته جاری تعطیل خواهد بود.

تمامی رویدادهای ورزشی استان اردبیل تا آخر هفته تعطیل شدلغو تمام رویدادهای ورزشی فدراسیون قایقرانیاماکن ورزشی آکادمی ملی المپیک تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

بر این اساس هیات‌های ورزشی که نسبت به برگزاری مسابقات مختلف استانی و رقابت‌های لیگ داخلی برنامه‌ریزی کرده بودند یا بر اساس برنامه قبلی میزبان رقابت‌های کشوری بودند، باید تمام برنامه‌های خود را تعطیل کنند، همچنین سالن‌ها، استخر‌ها، زمین‌های چمن مصنوعی و دیگر اماکن ورزشی عمومی تا پایان هفته فعالیتی ندارند.

این در حالی است که با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی نیز با صدور اطلاعیه شماره دوم خود از لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری و لیگ‌ها در رشته‌های ورزشی خبر داده و در اطلاعیه این فدراسیون نیز آمده است: پیرو هماهنگی به‌عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با توجه به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش و همچنین علاقمندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌ها در تمام رده‌های سنی به مدت 10 روز لغو می‌شود.

همچنین ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش به دنبال دستور ویژه محمد سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی درباره فعالیت این فدراسیون در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا در ورزش راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رویدادهای ورزشی تا پایان هفته ورزش و جوانان اماکن ورزشی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب