Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پیام آمده است: منت خدای عزوجل که نعمت استشمام در فضای عطرآگین مرز و بوم یاد و نام شهدا، امام شهدا و وجود ارزشمند و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را نصیب ما کرد.

این پیام اضافه می‌کند: حرکت فکورانه و حضور هوشمندانه ملت شریف ایران خصوصا مردم فهیم و داعیه دار ولایی لرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از انقلاب و جنگ تحمیلی و رشادت های مثال زدنی تا حضور همیشه همراه در تمامی عرصه ها، مایه مباهات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می‌افزاید: حلاوت این پیروزی، با جهاد و مساعی شبانه روزی همکاران خستگی ناپذیرم در جامعه ی رسانه ای استان لرستان در کمترین زمان و شفاف ترین اخبار، در کام مردم دوچندان شد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان می‌افزاید: بر خود واجب میدانم که ضمن تبریک به منتخبین مردم، به یمن برکت وجود خبرنگاران و مدیران رسانه ای لرستان در پوشش دادن به این حماسه پرشور و مهم سیاسی به بهترین نحو و طریق ممکن، تقدیر و تشکر و امتنان خاضعانه خویش را داشته باشم و از خداوند منان، سلامتی و توفیق خدمتگزاری بیش از پیش در مسیر اعمال رسالت عظیم مطبوعاتی ایشان را در لحظه لحظه حضور موثرشان، مسئلت نمایم. 

برچسب‌ها استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش را به دلاور مردان ارتشی تبریک گفت.
در متن پیام تبریک سردار یحیی الهی به مناسبت روز ارتش آمده است: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور یکی از رخداد‌های ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است، روز ارتش حماسه بزرگ مردانی را یادآوری می‌کند که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استقلال را با تمام وجود فریاد زدند.
۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، درود خداوند بر ارتش غیور ایران، این سرود‌های سرافراز وادی عشق، این آیه‌های پر شکوه رزم و ایثار که مایه سربلندی کشور هستند.
اینجانب، ۲۹ فروردین روز ارتش را به همه فرماندهان و کارکنان شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان، عزت و توفیق روز افزون را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان