Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@17:17:12 GMT

عرضه پایه مانیتور با لامپ ضدعفونی کننده

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۹۵۹

عرضه پایه مانیتور با لامپ ضدعفونی کننده

یک پایه مانیتور پی سی برای فروش عرضه شده که مجهز به لامپ اشعه مافوق بنفش است و می تواند دستگاه ها را در ۱۰ دقیقه ضدعفونی کند.

به گزارش پول نیوز به نقل از گیزموچاینا، با توجه به شیوع ویروس کرونا در چین، فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در این کشور راکد شده و از سوی دیگر فروش ماسک و گجت های مخصوص استرلیزه کردن رونق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت شیائومی نیز در این اواخر در پلتفرم خرده فروشی «شیائومی یوپین» چند لامپ مخصوص استرلیزه کردن را  عرضه کرد. اما آخرین محصول عرضه شده در این پلتفرم یک پایه مانتیور رایانه پی سی است مجهز به یک لامپ استرلیزه است. این گجت میز ضدعفونی Lego S۶ Pro  نام گرفته و با قیمت ۹۹۹ یوان عرضه شده است.

این گجت در حقیقت شامل یک پایه نمایشگر و یک طبقه ساده است که لامپ استرلیزه  UV-C همراه تایمری ۱۰ دقیقه ای در آن نصب شده است. این گجت با استفاده از اشعه مافوق بنفش هردستگاهی را ضدعفونی می کند و هرگونه باکتری و میکروارگانیسمی را از بین می برد.

کافی است کاربر اشیا را در محلی که لامپ اشعه مافوق بنفش وجود دارد، قرار دهد. این لامپ به طور خودکار روشن و پس از ۱۰ دقیقه خاموش می شود.

 علاوه بر آن پایه نمایشگر را می توان تنظیم کرد و ارتفاع آن تا ۱۳.۵ سانت قابل افزایش است. در کنار این موارد گجت مذکور یک دستیار هوشمند با نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی دارد. این دستیار مجهز به هوش مصنوعی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا فعالیت های اقتصادی محصول عرضه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • مراقب نیش ها باشید!
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • شرایط واگذاری سهام استقلال اعلام شد + عکس
  • شرایط واگذاری سهام پرسپولیس اعلام شد + عکس
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد
  • یک تکنیک عالی برای اتصال مجدد سیم برق قطع شده به دو شاخه (فیلم)