Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@09:16:35 GMT

عزم شورای ترافیک آستارا بر ساماندهی کامیون‌ها

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۹۸۲

عزم شورای ترافیک آستارا بر ساماندهی کامیون‌ها

فرماندار و رئیس شورای ترافیک آستارا روز یکشنبه در جلسه این شورا در فرمانداری این شهرستان گفت: برای اختصاص محل توقف موقت کامیون های حامل بار، برنامه ریزی شده است، تا از ترافیک در حاشیه تالاب استیل و بلوار سفیر امید کاسته شود.

حسن رستم زاد اظهار کرد: زیباسازی و ساماندهی مبادی ورودی شهر از سمت شمال و جنوب، جهت جذب و ماندگاری گردشگران نوروزی در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ایجاد پل رو گذر در میدان شهدای گمنام آستارا برای کاهش تصادفات ضروری است و به زودی، جاده کمربندی این شهرستان به نام سردار سلیمانی نامگذاری خواهد شد.

فرماندار آستارا گفت: رفع ترافیک شهر لوندویل جزو مطالبات شهروندان است و مسئولان، برای حل آن برنامه‌ ریزی و اقدام کنند و باید ترافیک لوندویل به عنوان ورودی آستارا از سوی رشت و تالش کاهش یابد و پلیس راهور در محدوده شهر لوندویل مستقر شود.

سرهنگ محمد سلیمانی راد فرمانده پلیس راه آستارا هم گفت: طرح زمستانی پلیس راه با فعالیت هشت تیم ثابت و سیار تا اواسط فروردین ماه ادامه خواهد یافت و تیم مستقر در گردنه حیران تغییرات هوا، انسداد راه و حوادث رانندگی را شبانه روز اطلاع رسانی و مدیریت خواهد کرد. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان بزرگراه پلیس راهور ترافیک گردشگران نوروزی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده های شمال

آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن هاشمی در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: با توجه به تصاویر دریافتی در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک تا مجلار، مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز محدوده‌های آب اسک تا بایجان نیز سنگین است، افزود: تردد در محور‌های سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی ادامه داد: وضعیت هوا ابری است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا می‌شود. ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت
  • افزایش ترافیک در هسته مرکزی اصفهان