Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی عصر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران این استان در خصوص بارش‌های هفته جاری گفت: اهمیت موضوع در حد سیل فروردین سالجاری و شاید کمی بیشتر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فروردین ماه امسال بارندگی ۹۰ میلی متر در ۲۴ ساعت بود اما این هفته بارش‌ها بیشتر می‌شود لذا مسیل‌ها، رودخانه‌ها و حتی سدهای خالی باید با دقت بررسی شود لذا رها سازی آب از سدها و روستاهای در مسیر باید در آماده‌باش کامل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین آبروهای آب‌های سطحی در جوی‌ها توسط شهرداران مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی کافی را در این زمینه داشته باشند، بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از همین لحظه به فکر اعزام امکانات و تجهیزات و نیرو به نقاط مورد نیاز باشند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران مراقب نقاط حادثه‌خیز باشند، تصریح کرد: ماشین آلات و دستگاه‌های دولتی در دسترس باشد و ماشین‌آلات و پیمانکاران بخش خصوصی در صورت لزوم در دسترس قرار گیرد.

وی ادامه داد: در صورت لزوم از بالگرد نیز برای خدمات رسانی استفاده شود.

عباسی بیان کرد: فرمانداران اگر در نقطه‌ای از حوزه مسئولیت خود احساس کردند بارندگی خطر آفرین است این خطر را به مدیر دستگاه اجرایی مربوطه کتباً یادآوری کنند و مسئولیت کم کاری به عهده آن مدیر اجرایی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اعتبار متمرکز وزارتخانه که بابت حوادث در نظر گرفته می‌شود، نباید بابت وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها هزینه شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری خدمات رسانی دستگاه های اجرایی سیل انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان

حسین رضایی گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در شهر رفسنجان، احتمال بروز سیل و آبگرفتگی معابر وجود دارد. 

 وی افزود: ضمن اینکه ستاد بحران، آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد به مردم هشدار می‌دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

فرماندار رفسنجان در خصوص پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان کرمان مبنی بر بارندگی‌های رگباری و شدید در شمال استان کرمان و رفسنجان بیان داشت: باتوجه به بارندگی شدید در شهر رفسنجان و احتمال آبگرفتگی معابر اصلی شهر و کوچه‌های کم تراز و اماکن پایین‌تر از سطح اصلی معابر، به همه اهالی شهر رفسنجان اعلام می‌ کنیم، ضمن آمادگی لازم و خودداری از تردد غیرضرور در معابر در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • وزش باد شدید
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری