Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر سنایی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم زرآباد در بیرون از خانه‌ها به سر می‌برند و از تکرار زلزله واهمه دارند. 
وی اضافه کرد: تیم‌های امدادی و ارزیاب بلافاصله در منطقه حضور یافته‌اند و طی ساعات آینده برآورد اولیه از میزان خسارت مشخص می‌شود.  
قطع شدن برق چند منطقه در سلماس 
زلزله «زرآباد» بر اساس گزارش‌های اولیه و اعلام خبرنگار ایرنا برق چند منطقه شهر سلماس را قطع کرد و دیوار یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان «رضایی» این شهر نیز روی یک دستگاه خودرو ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخی از مردم شهر سلماس نیز پس از وقوع زلزله در ساعت ۱۹:۳۰ برای مدتی در خیابان‌ها و در داخل خودروهای شخصی وقت گذرانند اما اکنون در حال بازگشت به خانه‌های خود هستند. 
به گزارش ایرنا لزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در ساعت 19:30 امروز و پس از حدود 10 ساعت از زلزله قطور در زرآباد تکرار شد.

زلزله قطور خسارت گسترده در پی نداشت و تاکنون زخمی شدن بیش از ۷۵ نفر، تلف شدن بیش از ۵۰۰ راس دام و وارد شدن خسارت کلی و جزئی به خانه‌های ۴۳ روستا در شهرستان‌های خوی و سلماس مشخص شده‌است.

برچسب‌ها خوی آذربایجان غربی زلزله پروندهٔ خبری زلزله در آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوی آذربایجان غربی زلزله خوی آذربایجان غربی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم

 محمد امین هوت   در بازدید از بخش های کشاورزی آسیب دیده از سیلاب زرآباد  گفت: بارندگی های شدید رگباری در جنوب استان علاوه بر خسارت به موزستان ها به ۱۲۰ کیلومتر جاده دسترسی به مزارع، ۶۰۰ حلقه چاه و دینام و ۳۰۰ کیلومتر لوله انتقال آب این شهرستان نیز خسارت وارد کرده است.

وی ادامه داد: همچنین به ۵۰۰ هزار متر مکعب بندسار و دامداری ها این شهرستان در اثر بارندگی های شدید اخیر خسارات سنگینی وارد شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیر جهادکشاورزی زرآباد گفت: این شهرستان به عنوان پایتخت موز کشور دارای پنج هزار هکتار باغ موز هست که از این سطح چهار هزار هکتار آن بارور است و سالانه بیش از ۱۲۰ هزار تن موز در شهرستان زرآباد برداشت و روانه بازارهای مصرف سطح کشور می‌شود.

هوت گفت: برآورد خسارت بخش کشاورزی این شهرستان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله دامغان خسارتی نداشت
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است