Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:22:35 GMT

نکونام: سری آ ایتالیا لغو شد، ما چرا لغو نکنیم؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۰۱۲

نکونام: سری آ ایتالیا لغو شد، ما چرا لغو نکنیم؟

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فولاد می‌گوید چه بهتر است که بازی‌های لیگ برتر به مانند بازی‌های سری آ ایتالیا لغو و به زمان دیگری موکول شود.

جواد نکونام درباره تمرینات و وضعیت تیم فولاد، اظهار کرد: در ابتدا جا دارد مصیبت وارده را به آقای حمید رجبی، مربی فولاد تسلیت بگویم و از خداوند برای عموی بزرگوار او طلب آمرزش داریم و برای آقای رجبی و دیگر بازماندگان از پیشگاه الهی صبر مسئلت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، وی در ادامه نیز درباره انجام دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگران، گفت: خیلی خوب است مسئولان به فکر سلامتی هواداران هستند و به نظرم این یک تصمیم خوب بوده اما سوال این است که جان بازیکنان و دیگر اعضای تیم مهم نیست؟ هر تیم برای یک دیدار خارج از خانه باید با هواپیما مسافرت کند، در هتل مستقر شود و مدام با دیگر اعضای جامعه در تماس باشد. این به هیچ وجه خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: من از مسئولان سوالاتی دارم؛ مگر داخل هواپیما آلودگی نیست؟! مگر داخل جاهای عمومی آلودگی نیست ؟! مگر مربیان ،مدیریت و کادر تیم جزو مردم نیستند؟ مگر ما نیاز به پیشگیری نداریم؟! حتماً باید چند نفر مبتلا شوند تا به فکر بیفتیم؟! ما ورزش می‌کنیم که مردم شاد باشند و نشاط در جامعه به وجود بیاید. ما هم از مردم هستیم. بازیکنان نیز هم خانواده دارند و هم دوست و هم فامیل. این خوب نیست که آنها هم در خطر ابتلا به بیماری باشند. وقتی شهر را قرنطینه می کنند، یعنی تمام مردم در معرض بیماری هستند. آقایان لطفا به فکر باشید و فکر نکنید بازیکنان و مربیان و مسئولان یک تیم آدم آهنی هستند!

نکونام  در پایان گفت: فکر می‌کنم بهتر باشد که بازی‌ها کاملا لغو شود، اکنون شنیدم که بازی‌های سری آ نیز لغو شده است، خوب است که از کارهای خوب همیشه الگو برداری کنیم.  از روز شنبه کل بازی‌های لیگ چین هم لغو شده است. می‌دانیم فرصت‌ برای اتمام لیگ کم است اما سلامتی همه مردم، بازیکنان و تماشاگران خیلی اهمیت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان جواد نكونام تيم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها خود را برای دیدار حساس هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌کنند. شاگردان نکونام باید روز جمعه به مصاف تیم خوب شمس آذر قزوین بروند و برای حفظ صدرنشینی و ادامه مسیر موفقت‌آمیز، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

بازیکنان استقلال در تمرین خود با لباس‌های متفاوت و جدیدی حضور پیدا کردند. کیت‌های تمرینی سبز رنگ و چریکی که بر تن شاگردان نکونام بود و آنها زیر نظر کادرفنی، کارهای تاکتیکی را مرور کردند تا برای بازی با حریف قزوینی آماده شوند.

آبی پوشان در بازی رفت برابر شمس آذر با تساوی دو بر دو متوقف شدند و روز جمعه در اندیشه کسب پیروزی هستند تا بتوانند به رکورد خوب خود یعنی غلبه بر تمام تیم‌های لیگ برتر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!