Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حقوقی ریاست جمهوری قسمتی از عوارض مواد معدنی که منشاء مشکلاتی در صادرات شده بود را تعدیل و تصحیح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی ریاست جمهوری، ‌ معاون حقوقی رئیس جمهوری طی شش ماه گذشته به دلیل اعلام برخی مشکلات ناشی از عوارض مواد معدنی، در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر نمود که موضوع در کارگروه کارشناسی مربوط به شورای هماهنگی اقتصادی مجدداً‌ بررسی شود و همچنین در جلسه دی ماه اتاق بازرگانی نیز مقرر شد که نتیجه بررسی که بخشی از مشکلات را حل می‌کرد، ابلاغ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب قسمتی از عوارض مواد معدنی که منشاء مشکلاتی در صادرات شده بود، تعدیل و تصحیح شد.

براساس این گزارش، برای حل بخش دیگر مشکلات مربوط به این موضوع مطابق تصمیم جلسه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۳ معاونت حقوقی با بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی مقرر شد که ستاد کمک به سیاست‌گذاری بین اصناف مربوط در اتاق بازرگانی و بخش‌های تخصصی مرتبط از دولت (و به ویژه وزارت‌خانه‌های صمت، اقتصاد و سازمان حفاظت محیط زیست) تشکیل و ضمن بررسی موضوع، راهکارها را قبل از پایان سال نهایی و ارائه نماید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاونت حقوقی ریاست جمهوری مواد معدنی دولت عوارض مواد معدنی معاونت حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ میرهاشم خواستار فرماندار بندر خمیر افزود: بیش از ۲۱ میلیون تن مواد معدنی از استان هرمزگان صادر شده که سهم بندر خمیر ۳٫۶ تن بود که برای افزایش آن برنامه ریزی شده است.
وی افزود: افزایش سالانه دو میلیون تن صادرات موادمعدنی از بندر خمیر برای سه سال پیش رو هدف‌گذاری شده است.
فرماندار خمیر همچنین با اشاره به اینکه برای نخستین بار سه فروند بارج به طور همزمان در بندر چند منظوره خمیر بارگیری شدند، گفت: در این بارج‌ها سنگ گچ، بارگیری شده و ظرفیت آنها به ترتیب ۱۱ هزار، ۸ هزار و ۵ هزار تن است.
وی افزود: برای توسعه بندر خمیر که در فاصله ۶۵ کیلومتری غربی بندرعباس است، ۱۶۳ هکتار از اراضی ملحق خواهد شد که مطالعات این طرح انجام شده است.

دیگر خبرها

  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • صادرات مواد معدنی از بندر خمیر سالانه دو میلیون تن افزایش می‌یابد
  • اصلاح سرفصل‌های مربوط به مشارکت و نشر آگهی از لایحه تجارت
  • عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام معدنی ابلاغ شد
  • چهار خاصیت شگفت‌انگیز آب گوجه‌فرنگی
  • عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام معدنی اعلام شد
  • انتقاد تند ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس؛ تمام قدرت در ریاست و معاونت‌ها متمرکز شده
  • انتقاد شدید ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس / تمام قدرت در ریاست و معاونت ها متمرکز شده / 5 نفر کاندیدای ریاست مجلس آینده هستند
  • انتقاد شدید ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس /تمام قدرت در ریاست و معاونت ها متمرکز شده است /5 نفر کاندیدای ریاست مجلس آینده هستند