Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی اظهار داشت: خدا را گواه می‌گیرم در کل زندگی‌ام به جز حقیقت و عدالت حرفی نزده‌ام. اگر حرفی زدم خدا را در نظر گرفتم. توقع داشتم بخش دیگری از مصاحبه دیروزم پخش می‌شد که گفتم هواداران از فوتبال لذت ببرند. از سپاهانی‌ها خواستم به من هم توهین کردند، توهین نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون اگر خون از دماغ کسی بیاید یک عمر شرمنده می‌شویم. حرف‌هایی که می‌زنم اگر غیر از حقیقت باشد خدا از من نگذرد. تا به حال هزینه بسیاری داده‌ام.

وی در ادامه درباره ادعای برخی از بازیکنان و مسوولان باشگاه پرسپولیس که می‌گویند بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس شود، افزود: دوستان خیلی‌ها مصاحبه کردند و نظر دادند انگار نظر کمیته انضباطی و داوری و ناظر را داده‌اند. ما وظیفه‌مان است به قانون احترام بگذاریم و تمکین کنیم. بحث دیگر هم این است که میزان، رای مردم است. باید به رای مردم احترام بگذاریم. هرچند الان رای مردم برای دوستان اهمیت دارد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: از دیروز برنامه اردویی ما شروع شد. آمادگی بازی با پرسپولیس را داشتیم. ما همه کارهایی که باید را انجام دادیم تا بازی انجام شود. سهیل مهدی سررست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفته ما در اتوبوس لباس عوض کنیم! الان تیم پشتیبانی ۲، سه ساعت قبل لباس‌ها را در رختکن می‌چیند. پس لباس‌ها در رختکن بوده نه در اتوبوس.

وی تصریح کرد: می‌خواهم راجع به تاریخ‌ها صحبت کنم. برای استقلال و فولاد بازی گذاشتند اما فولاد بازی نکرد. الان بازی به تاریخ ۲۸ اسفند موکول شده است. فولاد از حق خودش و هوادارانش دفاع کرد. چطور می‌شود بازی پارسال ما مقابل ذوب آهن از ما گرفته می‌شود. ذوب آهن در بدترین شرایط بود اما ۶ فروردین به مصاف ما رفت. چطور بازی فینال جام حذفی به تاخیر می‌افتد اما این نمی‌شود. نمی‌گویم کار غلط را با غلط جواب بدهید. بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی تاریخش مشخص نشده است. من روحیات مصاحبه‌ای ندارم اما باید از حق سپاهان دفاع کنم چون در حقش اجحاف می‌شود.

سرمربی سپاهان همچنین درباره تجمع هواداران این تیم مقابل هتل و جلوگیری از سوار شدن اعضای تیم در اتوبوس خاطرنشان کرد: خدا را گواه می‌گیرم که یک ساعت و نیم تلاش کردیم و خواهش کردم. بعد از من مهدی کیانی آمد. در این چند وقت در حق این هواداران اجحاف شده است. 

وی درباره آماده بودن سپاهان برای آغاز بازی اذعان داشت: فیلم‌هایی که ما داریم اگر دوستان اجازه دادند نشان می‌دهیم تا مشخص شود چه وضعیتی بوده است. ما از دیروز در اردو بودیم. اتوبوس ما ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه آمد. من و مهدی کیانی خواهش کردیم اما هواداران متفرق نشدند. اتفاقاتی رخ داد که نمی‌توانم صحبت کنم. قضاوت باید با قانون و مردم باشد. آقای استاندار و وزیر ورود کردند و گفتند به خاطر مسائل ملی بروید و این بازی را انجام بدهید. بعد اتفاقاتی افتاد. تونلی برای ما باز شد و توانستیم به سرعت بیاییم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: تیم ما ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه وارد استادیوم شد. در آن زمان وارد بشوید و به داخل زمین بروید ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و زمانی برای گذاشتن مانع در داخل چمن نیست. در راهرو شروع به گرم کردن، کردیم. مهدی کیانی برای تیم صحبت می‌کرد و فیلم‌هایش موجود است. ما دروغ نمی‌گوییم. نزدیک به ساعت پنج به جلال مرادی اعلام کردیم که آماده بازی هستیم. به همدیگر احترام بگذاریم. بعد از ۳۵ سال به باشگاه السد رفتم و از من تقدیر شد. پارسال این کار را با سید جلال حسینی در سپاهان انجام دادیم. خیلی‌ها اگر جای من بودند سپاهان را رها می‌کردند و به تیم ملی می‌رفتند.

قلعه‌نویی همچنین بیان داشت: ما ۱۱ شب متوجه شدیم که بازی با پرسپولیس بدون تماشاچی برگزار می‌شود. بنده از دیروز به دنبال این بودم تا بازی آرام برگزار شود. گفتم به من توهین کنید اما به هم سنگ نزنید. مثال سرباز احمدی و فینال جام حذفی را زدم. چیزهایی که من گفتم عین واقعیت بود. حدود پنج آماده بازی بودیم اما داورها نیامدند. دوستان لباس و گرمکن پوشیده بودند و چمدان‌ها را بستند و ما هم بعد از آن تمرین کردیم. من دروغ نمی گویم. به دوستان گفتم هر وقت پرسپولیسی‌ها آمدند ما هم به داخل زمین برویم. دوستان می‌گویند چرا مانع نکاشتید؟ چون وضعیت عادی نبود. به ما گفتند میزبانی گرفته می‌شود و برای منافع ملی به زمین بروید و ما هم تلاش کردیم که این اتفاق رخ دهد. مسوول پشتیبانی نمی‌تواند موانع را در داخل زمین بچیند. ما آماده بودیم و ذکر هم گفتیم. نرده نزدیک هتل را ببینید که چطور جلوی ما را گرفته بودند.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: بنده نمی‌توانم قضاوت کنم. کار من در مستطیل سبز است. اعتقاد دارم هر چه که قانون می‌گوید باید انجام شود. تیم‌های شهرستانی مظلوم هستند. چرا باید بازی پارسال ما با ذوب‌آهن سر تاریخ انجام نشود و به ۶ فروردین موکول شود. چرا باید سه تیم دیگر تکلیفشان مشخص شود اما زمان بازی ما معلوم نشود. از  سهیل مهدی سوال دارم. استقلال یک بازی عقب‌افتاده در تاریخ ۲۸ اسفند دارد. چرا ما نتوانیم در آن روز به میدان برویم؟ باید عدالت رعایت شود. سوال این است که چرا بازی با استقلال برای ما سه ماه تاخیر می‌افتد اما این بار خیر. ۴۰ سال است در فوتبال هستم. دسته سه رفتم و سرمربی و بازیکن تیم ملی شدم و لژیونر هم بودم. تا به حال این حرف‌ها را نزدم. کلی جام آوردم. در داخل و خارج از کشور این کار را انجام دادم و این را یاد گرفتم که باید به یکدیگر احترام بگذاریم و از زیبایی فوتبال لذت ببریم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس مهدی کیانی سید جلال حسینی تیم فوتبال سپاهان سهیل مهدی امیرقلعه نویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی کیانی سید جلال حسینی تیم فوتبال سپاهان سهیل مهدی امیرقلعه نویی باشگاه پرسپولیس مهدی کیانی سید جلال حسینی تیم فوتبال سپاهان سهیل مهدی امیرقلعه نویی احترام بگذاریم مهدی کیانی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 6082372 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی