Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بدرزاده روز یکشنبه اظهارداشت: با هماهنگی مقامات قضایی و همکاری پاسگاه انتظامی قره‌آغاج انگوت و به همت گروه گشت و بازرسی و عوامل اداره منابع آب گرمی، ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر که در مسیل عباقشلاقی اقدام به برداشت غیرمجاز مصالح می‌کردند، توقیف شده و به پارکینگ انتقال یافتند.

وی افزود: با توجه به حساسیت رودخانه‌ها، هر گونه دخل و تصرف در آن بدون اخذ مجوز از شرکت آب منطقه‌ای ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره منابع آب گرمی از خطرات برداشت غیراصولی مصالح از بستر رودخانه را تغییر رژیم جریان رودخانه و بهم خوردن شرایط طبیعی آن، غرق آب شدن اراضی روستاییان ، تخریب یا آسیب دیدن ابنیه اجرا شده در مقاطع عرضی آن، تشدید حوادث سیل و افزایش خسارت‌های ناشی از آن و همچنین تاثیر سوء در آبدهی منابع آبی محدوده برداشت ذکر کرد.

وی گفت: برداشت بی‌رویه و غیرمجاز شن و ماسه از بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیگرد قانونی دارد.

بدرزاده چهار مورد توقف عملیات برداشت غیرمجاز و ۲ مورد توقیف ماشین‌آلات را از جمله عملکرد اداره در حوزه مهندسی رودخانه در سال جاری ذکر کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا قانون گرمی غیرمجاز رودخانه مصالح انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی

رضا بدرزاده گفت: تاکنون بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب در پشت سد عمارت، بیش از ۵.۵ میلیون مترمکعب در پشت سد تازه‌کند و بیش از ۴.۷ میلیون مترمکعب در پشت سد گیلارلو ذخیره‌سازی شده تا در ماه‌های آتی مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت با اشاره به افزایش ذخیره سدهای تازه‌کند و گیلارلوی گرمی افزود: در اثر بارش‌های اخیر ذخیره سد تازه‌کند به میزان ۸۲ درصد و سد گیلارلو به میزان ۷۰ درصد در مقایسه با مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گفته او، در ۲ سال گذشته جهت لایروبی، مرمت و بازسازی و همچنین لاینینگ کانال آب‌آور سد گیلارلو ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت همچنین حفاظت و صیانت از منابع آب شهرستان گرمی را یادآور شد و گفت: در همین راستا با همکاری تیم‌های گشت و بازرسی آخرین وضعیت منابع آبی منطقه رصد می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب