Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، در برخی از سایت‌های خبری، شایعاتی درباره لغو پروازهای ایرانی و جلوگیری از ورود اتباع ایرانی به برخی کشورها منتشر شد که در این میان پرواز امروز(یکشنبه، ۴ اسفند) تهران – تفلیس نیز در ساعت ۱۶:۳۰ لغو شده است.

علی کاشانی، مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چیزی که تاکنون به صورت قطعی اعلام شده است، این‌که ترکیه، گرجستان، عراق و کویت تا اطلاع ثانوی پروازهای ایران به کشورشان را لغو کرده‌اند اما این اتفاق ادامه‌دار نبوده و پروازها دوباره از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان کشورهای مذکور دلیل این اقدام را جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشورشان اعلام کرده‌اند و به همین سبب پروازهای خارجی به این مقاصد فعلا انجام نمی‌شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همچنین گفت: تاکنون چهار کشور مذکور پروازهای ایران را به سمت کشور خود لغو کرده‌اند و اطلاعیه رسمی از سوی کشور دیگری اعلام نشده است. اما ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی موظفند که مسافران را از هرگونه تغییرات در پروازشان مطلع کنند و مردم نیز بهتر است قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، اطلاعات لازم را در مورد سفرشان کسب کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از دیدار و رایزنی روسای جمهور ترکیه و عراق در بغداد درباره تحولات منطقه و پرونده‌های مشترک میان ۲ کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه که امروز وارد بغداد شده بود با «عبد اللطیف جمال رشید» همتای عراقی خود در کاخ ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) دو طرف در این دیدار درباره تحولات منطقه و در راس آن جنگ غزه رایزنی کرده و بر ضرورت جلوگیری از تشدید تنش در منطقه تاکید کردند.

رئیس جمهور عراق و اردوغان بر اهمیت تشدید تلاش‌ها برای مقابله با چالش‌های تغییرات آب و هوایی و بحران آب تاکید کردند.

دو طرف همچنین درباره پرونده‌های مختلف میان دو کشور و به ویژه پرونده آب رایزنی کردند.

ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: روسای جمهور ترکیه و عراق بر ضرورت توقف تجاوز به غزه و حمایت از ملت فلسطین تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: روسای جمهور ترکیه و عراق همچنین بر لزوم کاهش تنش در منطقه و توقف تشدید تنش تاکید کردند.

رشید در سخنانی در این دیدار بر ضرورت همکاری میان ۲ کشور در زمینه مقابله با تروریسم تاکید کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بغداد اجازه نمی‌دهد خاک عراق سکوی تهدید کشور‌های همسایه باشد. ما همچنین هرگونه حمله یا تجاوز به شهر‌های عراق را رد و بر لزوم احترام به حاکمیت و امنیت عراق تاکید می‌کنیم.

رئیس جمهور ترکیه نیز در دیدار با همتای عراقی خود اظهار کرد: ما نیاز عراق به آب را درک می‌کنیم. پروژه جاده توسعه مهم است و ما به حمایت خود از عراق برای تکمیل آن ادامه خواهیم داد.

اردوغان همچنین بر ضرورت اقدام مشترک کشور‌های اسلامی برای توقف جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کرد.

وی همچنین تاکید کرد که تلاش‌ها برای توقف بی‌عدالتی و ظلم علیه ملت فلسطین ادامه دارد.

اردوغان صبح امروز مورد استقبال «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق قرار گرفته بود.

این نخستین سفر اردوغان به عراق از سال ۲۰۱۱ تا کنون است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • اردوغان وارد عراق شد
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است