Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@14:47:40 GMT

مجیدی: آخر فصل هواداران را خوشحال می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۲۵۹

مجیدی: آخر فصل هواداران را خوشحال می‌کنیم

فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی اصلاً خوب نبود. با توجه به اینکه تیم حریف ۱-۴-۵ بازی می‌کرد، کیفیت بازی را پایین می‌آورد و ما هم در نیمه دوم دچار مشکل شدیم. من از نتیجه بازی طبیعتاً راضی هستم، اما از کیفیت بازی اصلاً راضی نیستم.

وی در واکنش به تصویری از یک کودک استقلالی که از شکست این تیم مقابل الاهلی عربستان ناراحت بود و گریه می‌کرد و درخواست یکی از خبرنگاران که خواستار این شد تا مجیدی درباره واکنش آن کودک صحبت کند، گفت: من هم این فیلم را دیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلاً هم گفته‌ام، نه فقط من، بلکه تمام بازیکنان و بچه‌های تیم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که بتوانیم نتیجه بگیریم و تیم به موفقیت برسد. ما هم از این مسئله و شکست ناراحت هستیم، اما به هواداران قول می‌دهم در آخر فصل همه آن‌ها را خوشحال کنیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمان عموزاد سهمیه المپیک پاریس را در کرواسی کسب کرد | سهمیه‌های المپیکی

رحمان عموزاد در تورنمنت کرواسی، سهمیه المپیک پاریس را گرفت.

طرفداری | رحمان عموزاد، کشتی‌گیر آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در تورنمنت بین‌المللی کرواسی با غلبه بر حریفان خود، سهمیه المپیک 2024 پاریس را کسب کرد.

عموزاد در این تورنمنت پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر 0 مغلوب ماکسیم ساچیتان از مولداوی شد و به گروه بازنده‌ها رفت.

وی در گروه بازنده‌ها ابتدا بکزاد عبدالرحمانوف از ازبکستان را 10 بر 0 مغلوب کرد و سپس در مقابل نیکولای اوچاپوف از اوکراین با نتیجه 11 بر 0 به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت.

عموزاد در دیدار رده بندی مقابل ابراهیم‌زاده از ایران با نتیجه 10 بر 2 به پیروزی رسید و ضمن کسب مدال برنز، سهمیه المپیک 2024 پاریس را نیز به دست آورد.

پیش از عموزاد، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم سهمیه المپیک را برای ایران کسب کرده بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • شکست ایران مقابل قزاقستان؛ سنگاپور آخرین حریف دور مقدماتی
  • رحمان عموزاد سهمیه المپیک پاریس را در کرواسی کسب کرد | سهمیه‌های المپیکی
  • برتری قاطع شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!