Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: خبرگزاری رسمی سوریه امروز (یکشنبه) از بازداشت ده‌ها شبه‌نظامی سوری وابسته به آنکارا در شمال این کشور پس از مخالفت با حضور در درگیری‌های ادلب خبر داد.
به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز اعلام کرد: نیروهای ترکیه‌ای ده‌ها تروریست سوری را که تحت فرمان آن‌ها در منطقه راس العین در حومه شمال غربی حسکه فعالیت داشتند، پس از آنکه از حضور در میدان‌های درگیری ادلب و مواجهه با ارتش سوریه در این منطقه اقدام به فرار کردند، بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سانا تاکید کرد: نیروهای ترکیه‌ای مرزها را به روی تروریست‌هایی که تحت فرمان آن‌ها فعالیت دارند، مسدود کردند.
حومه جنوبی ادلب امروز شاهد درگیری‌های شدیدی میان یگان‌های ارتش سوریه و گروه‌های هم‌پیمان با آنکارا هم‌زمان با انتقال نیروها و تجهیزات ارتش سوریه به منطقه ارتفاعات الزاویه بود.
دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز به نقل از برخی منابع محلی، از ورود یک کاروان نظامی جدید ترکیه از گذرگاه کفرلوسین به سمت جنوب ادلب و نیز انتقال استحکامات نظامی گسترده نیروهای ارتش سوریه به این منطقه خبر داد.
همچنین ارتش سوریه حملات راکتی و توپخانه‌ای را به استحکامات و محورهای نفوذ گروهک‌های تروریستی جبهه النصره در برخی روستاها و شهرک‌های حومه منطقه معرة النعمان در جنوب ادلب وارد آورد. برچسب ها: ترکیه ، سوریه

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترکیه سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان به وقوع درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه بلاطه واقع در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست اذعان کردند.

منابع میدانی در کرانه باختری نیز از وقوع درگیری میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طوباس خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی روز گذشته در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شد.

روز شنبه نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

کد خبر 6084998

دیگر خبرها

  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • ۵ دستگاه تانک آبرامز ارتش اوکراین ظرف دو ماه توسط نیروهای روسی منهدم شد
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت
  • اردوغان درباره گسترش دامنه درگیری و تنش در منطقه هشدار داد
  • روزشمار / نگاهی به تنش میان ایران و رژیم اسرائیل از 7 اکتبر تا به امروز