Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ذوب آهن اصفهان که با خطا روی هافبک آبی ها باعث به ثمر رسیدن گل دوم این تیم شد از بازیکنان و مجموعه تیم ذوب آهن عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره دیدار ذوبی ها برابر استقلال گفت:، ما بازی خوبی ارائه کردیم و همانطور که همه دیدند در حین بازی موقعیتی به استقلال نداریم و متاسفانه دو گل بد خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول که کاملا آفساید بود و گل دوم هم اشتباه من بود که باعث شد به حریف پنالتی بدهم و بابت آن از همه بازیکنان مربیان و مجموعه ذوب‌آهن عذرخواهی می کنم.

 

او ادامه داد: صحبت من با داور دروازه جنوبی ورزشگاه آزادی است او در حالی که می‌توانست در به ثمر رسیدن گل آفساید استقلال دخالت کند و مانع آن شود این کار را نکرد اما زمانی که ما روی همان دروازه گل زدیم گل ما را آفساید اعلام کرد. می خواهم بدانم اگر قرار است او دخالت کند چرا در همه ضربات و موقعیت های آفساید دخالت نمی‌کند؟

 

مدافع ذوبی ها در ادامه درباره سرمربی جدید این تیم گفت: من فکر می کنم به ایشان آمار اشتباه داده اند او فکر می‌کند تیم ما در حال افتادن است و به همین دلیل بازی های خارج از خانه را با تدابیر دفاعی تیم را به زمین می فرستد. در حالی که این قدرت ما نیست و ما میتوانیم مثل بازی با استقلال که هیچ فرصتی به حریف ندهیم و در بقیه بازی ها هم همینطور حضور پیدا کنیم و حریف را تحت فشار قرار بدهیم.

 

او در پایان درباره دلخوری دانیال اسماعیلی فر از سرمربی جدید ذوب آهن که گفته بود قائدی می تواند در تیم های اروپایی بازی کند گفت: من دقیقا نمیدانم دانیال چه گفته اما به هر حال همه می‌دانند  مهدی قائدی امسال سال خوبی را پشت سر گذاشته اما این هم باید عنوان شود که  بسیاری از بازیکنان تیم ذوب‌آهن هم می‌توانند در بهترین تیم ها بازی کنند از جمله خود دانیال که می‌تواند در یک تیم خوب خارجی بازی کند

ذوب آهن اصفهان وحید محمدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان وحید محمدزاده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول با آنالیز بازی‌های حریف در سه دیدار گذشته، شیوه‌های کنترل بازی قرقیزستان و استفاده از فضاهای خالی را برای زدن ضربه نهایی به بازیکنان یادآوری کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان اهمیت این بازی در راه قهرمانی و صعود به جام جهانی، نکات فنی و نحوه مقابله با حریف را ارائه کرد و گفت: این یک قرقیزستان دیگر است، بازی‌های گذشته را فراموش کنید، این تیم ژاپن را شکست داده و بدون شکست صعود کرده است. شما باید از دقیقه یک برای پیروزی و شادی دل مردم بجنگید.

ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل قرقیزستان صف‌آرایی می‌کنند.

کد خبر 6087243

دیگر خبرها

  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو