Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود گلی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه، رعایت نکات بهداشتی و افزایش ضریب ایمنی و سلامت دانش آموزان بنا به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش و رییس دانشگاه علوم پزشکی و موافقت استاندار تمامی مدارس سیستان و بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از اولیای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان درخواست داریم ضمن خویشتنداری کامل از بازنشر شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی جلوگیری کرده و در صورت اعلام هرگونه خبر و اطلاعیه، موارد از مبادی رسمی اطلاع رسانی از جمله سایت اداره کل آموزش و پرورش استان و کانال‌های ارتباطی این اداره‌کل در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین اظهاراتش از وجود تعداد لازم کیت تشخیص بیماری کرونا در کشور خبر داد و نتایج آزمایش‌های ۱۸ بیمار از ۲۸۵ مورد مشکوک را مثبت اعلام کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس ویروس کرونا سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم رگبارهای بهاری در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط این اداره‌کل، از پیش‌بینی تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، از پیش‌بینی تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد در استان خبر داد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعد ظهر امروز تا جمعه 2 تا 7 اردیبهشت‌ماه در سطح استان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و احتمال تقویت بارش‌ها طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد.

وی افزود: توصیه می‌شود از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری شود و احتیاط در ترددهای  جاده‌ای و دریایی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • تداوم رگبارهای بهاری در سیستان و بلوچستان
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان
  • تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ برای اراضی دولتی سیستان و بلوچستان