Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخبان مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حمایت مردم، بر تعهد خود نسبت به وعده‌هایشان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، منتخبان مردم اصفهان طی بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حمایت مردم، بر تعهد خود نسبت به وعده‌هایشان، تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: بدون شک جایگاه و منزلت انتخابات رفیع و جلیل و شاخص است، اتفاقی برآمده از خواست و شناخت مردم که به فرموده رهبر معظم انقلاب یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایران قوی خواهد بود؛ درود بر مردان و زنان جبهه همدلی و اتحاد؛ درود بر آنان که با وجود پرمهرشان صندوق‌های رأی را جبهه نبرد با همه بدخواهانی کردند که نه‌تنها ایران اسلامی که حتی تاب دیدن مردمان سخت‌کوش و مجاهدش را ندارند و از هیچ تهدید علنی و هیچ تحدید عداوتی علیه این خوبان سرزمین پارسی فروگذار نیستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به‌پاس این همدلی و همراهی ما برگزیدگان رأی و اعتماد شما در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان بر خود فرض می‌دانیم به‌پاس احترام و قدردانی و تعهد و میثاق موارد ذیل را به استحضار برسانیم: اصفهان نماد باظرافت ساختن و هنری آفریدن است؛ ظرافت تولد اتفاقی بزرگ و باشکوه از جنس حماسه حضور مردمان که لایق بی‌وقفه‌ترین و شبانه‌روزی‌ترین خدمت‌ها هستند.

همه شواهد و قرائن بر این حقیقت زیبا گواهی می‌دهد که باید در برابر این مردم‌دوست داشتی تعظیم کرد و میدان خدمت صادقانه را به افتخارشان درنوردید و  پایین برگه‌های رأی تک‌تکشان امضا کرد و تعهد داد که این شهرستان دوست‌داشتنی باید محفلی برای رشد و ارتقاء و امید و لبخند و کاهش آلام ناشی از بی‌تدبیری‌های خواسته و ناخواسته‌ای باشد که به همه شهروندان و روستاییانش تحمیل شده است.

جوشش خون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همه یاران اصفهانی‌اش همچون شهید حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی دل‌های همه را در مسیر یکپارچگی عمل‌گرا به سمت خدمت مؤثر و اقدام در مسیر حق قرار داده تا بهارستان را تجلی بوستان کار و تلاش نماییم...ان‌شاالله در این مسیر دعای خیر خانواده معزز شاهد و ایثارگر پشتوانه راهمان و همدلی با همه آنانی که امروز شهید زنده این مرز و بوم هستند کمک حال ما خواهد بود تا از آن‌ها جهاد مخلصانه و حرکت جهادی را مشق کنیم و راه را برای رسیدن به اهداف متعالی در دسترس نماییم.

در قسمت دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه الگوی حرکت سیاسی با رویکرد اخلاق مدارانه در دستور کار کلیه کاندیداهای مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان بود، ذکر شده است: منشور اخلاقی تدوین شد تا همه آن را به بیان واضح به کنش‌های عملی و برنامه‌های عملیاتی تعریف کنند تا از رقابت تعریف شده در جغرافیای سیاسی اسلامی ایرانی هویت گرفته و ترجمانی عینی و ملموس از کارکردهای معنوی و انسان دوستانه اصفهانیان در ادوار تاریخ هم باشد. رقابت در عین احترام به رقبا که علی‌الاصول خشونت شئامت است و مدارا میمنت به تعبیر و تأکید پیامبر مهربانی: الخرق شؤم و الرّفق یمن.

منتخبان مردم اصفهان با تأکید بر وفای به عهد خود، در این بیانیه اظهار کرده‌اند:در بیان عظمت این مردم کلام قاصر است ولی تلاش شبانه‌روزی و خدمت بی‌منت وجیزه‌ای هرچند خُرد اما سرشار از ارادت به مردم مصفای دیار نصف جهان خواهد بود تا همتی را روانه میدان تعاملات بهارستان کنیم تا همه آن قولی که از ما خواندید و روایت شد به‌سان برگه حضور و غیاب در دفتر تأییدتان یکی‌یکی خط تائید بخورد. ۴ سال که سهل حتی برای روز و ساعت و ثانیه‌اش با شما عهد و پیمان خدمت می‌بندیم و گزارش‌های منظم و رصدهای دقیق‌تر از آن برای دریافت صدا و کلام و خواسته شما را در قالبی مدون و علمی و ساختارمند متعهد می‌شویم.

در این بیانیه با اشاره به وحدت به عنوان رمز موفقیت، آمده است: وحدت را بیت‌ الغزل اندیشه‌ها و سیره حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری می‌دانیم زیرا آنچه نظام اسلامی را پویا و پایا داشته اتحاد و همدلی است. با گذشت ساعات پس از کارزار انتخابات باز هم معتقدیم تفرق و چندگانگی و حرکت‌های وحدت‌شکن آب را به آسیاب دشمن می‌ریزد و به همان اندازه که بر وحدت تأکید داریم به همان اندازه دست همه رقبای دیروز و دوستان امروز را برای اعتلای وطن به گرمی می‌فشاریم. معتقدیم مسیر اتفاقات انتخابات اخیر که در روزهای پایانی بعضاً  به سمت تعرض به زمینه های اخلاق حرفه‌ای تبلیغات کاندیداها تنه می‌زد موضوعی است که در کنار رعایت شئون وحدت باید مورد بررسی و تحلیل و واکاوی قرار گیرد تا زمینه‌های بروز چنین خدشه‌ای منجر به تلخی کام شهروندان جغرافیای حوزه رأی‌گیری شهرستان نشود و این وحدت و انسجام دامنش آلوده به تحرکات تعرضات ادراکی و شناختی نگردد.

نمایندگان مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بنا بر مطالعات دقیق میدانی و علمی و پژوهشی و عارضه‌سنجی‌های دقیق را همچنان تنها راه برون رفت از شرایط بد اقتصادی موجود دانسته و در این بیانیه بر لزوم تحول‌خواهی و جوان‌گرایی مبتنی بر آرمان‌خواهی برای عبور از مشکلات کشور تاکید کرده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: امید داریم و بر تحقق این امید، ابرام داریم که با  استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهبری‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) و با نگرش شما مردمان و اندیشه‌ورزان و جوانان و زنان و مردان و کودکان عزیز این بوم، چرخ تعالی اقماری از بوستانِ پرطراوت تجاربِ اندوخته‌ی شما قهرمانان عرصه تلاش و وحدت برمی‌چیند و آثاری ماندگار برای کنونیان و آتیان به یادگار می‌گذارد.

انتهای پیام/63064/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس انتخابات منتخبان مردم اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

از امروز - پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲ روز تا برگزاری دومین دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است.

در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی ، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.

برنامه‌ وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

اسامی ۲۱ حوزه‌ای که در آن‌ها مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد هم به این شرح است: «تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» ، «ملایر» و «ورامین».

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896601

دیگر خبرها

  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • حمایت منتخبان مردم شریف قم از عملیات «وعده صادق»