Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@14:25:34 GMT

تعطیلی مهدهای کودک بهزیستی تا پایان هفته جاری

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۴۷۸

تعطیلی مهدهای کودک بهزیستی تا پایان هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تا پایان هفته جاری، همه مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی و آموزشی بهزیستی استان تعطیل است.

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تعطیلی مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی، اظهار کرد: تا پایان هفته جاری، همه مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی، آموزشی، حرفه‌آموزی و کارگاه‌های حمایتی و تولیدی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی جامعه هدف و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی، تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شیرخوارگاه، مراکز نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، مراکز نگه‌داری معلولان و مراکز اقامتی افراد دارای سوء مصرف مواد، ضدعفونی شده و اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: به همه مراکز تحت پوشش ابلاغ شده است که نظافت و شست‌وشوی سطوح با مواد ضدعفونی کننده، روزانه و در هر شیفت صورت گرفته و ضمن برخورداری اتاق‌های اقامتی از تهویه مناسب حداقل دو بار در روز نسبت به پاک‌سازی هوای اتاق‌ها (ورود و خروج عادی هوا) اقدام شود.

محمدی‌قیداری گفت: با توجه به حساسیت موضوع، دستورالعمل‌های عمومی در این زمینه تهیه و به همه مراکز تحت نظارت بهزیستی استان‌ ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملاقات حضوری خانواده‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و همه بازدیدها از مرکز تا برقراری شرایط عادی لغو شده و خدمت‌گیرندگان جدید صرفا در شرایط خاص پذیرش خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهزيستي كرونا زنجان مهدكودك بهزیستی استان مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد

روح اله خدابنده لو گفت: ایجاد اشتغال، پرداخت سرمایه کار بلاعوض و به کارگیری مددجویان از مهمترین درخواست های جامعه هدف بهزیستی است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت کارفرمایان و مراکز آموزش فنی و حرفه ای و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌ها، کارخانجات و حمایت های خیران از مهمترین راهکارهای اشتغالزایی برای مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: افراد مشمول خدمات اشتغال برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به ۲ گروه مددجویی و غیر مددجویی تقسیم بندی می شوند.

وی یادآور شد: این گروه ها افراد دارای معلولیت، مددجویان نیازمند تحت پوشش و عضو موثر خانواده مددجوی غیرقابل بازتوانی هستند.

خدابنده لو خاطر نشان کرد: برادر یا فرزند بالای ۱۸ سال، بانوی سرپرست خانوار غیرقابل بازتوانی، افراد دارای معلولیت ذهنی، بیماران اعصاب و روان، والدین کودکان کار و خیابان و مادر فرزند امداد بگیر از جمله گروه های دارای شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه بهزیستی هستند.

هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر در استان زنجان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند که ۶۴ درصد آنها مستمری بگیر و ۳۶ درصد از سایر خدمات بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • خبر بد برای بایرن مونیخ؛ پایان زودهنگام فصل 24-2023 برای کینگزلی کومان