Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر میرزایی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت پیشگیری و مقابله با گسترش آن، تقاضا در سطح استان جهت تهیه ماسک افزایش داشته است.

وی گفت: در همین راستا کمبودهایی وجود دارد که این کمبودها میتواند سودجویی و تخلف را  به وجود آورد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: گشت مشترک و بازدیدهای تعزیرات حکومتی به منظور نظارت بر داروخانه‌ها و مراکز عرضه اقلام پزشکی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تذکر به اشخاصی که قصد هرگونه درآمدزایی غیراخلاقی و خلاف قانون را داشته باشند، بیان کرد: مردم در صورت مواجه شدن با هرگونه گرانفروشی، احتکار و یا عدم عرضه ماسک موارد را از طریق سامانه ۱۳۵ یا مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا با فوریت بررسی شود.

میرزایی گفت: برخورد شدید برابر قوانین و مقررات سزای اشخاصی خواهد بود که در چنین شرایطی بدنبال مقاصد شخصی و غیر قانونی خود باشند.

برچسب‌ها داروخانه زاهدان سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داروخانه زاهدان سازمان تعزیرات حکومتی داروخانه زاهدان سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت عید سعیدفطر ۳ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

او افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیأت عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس شد.

محدثی نژاد اظهار کرد: در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌ العالی) مجازات ۳ نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات