Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:59:13 GMT

لیگ برتر انگلیس| آرسنال فاتح نبرد پرگل خانگی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۶۱۱

لیگ برتر انگلیس| آرسنال فاتح نبرد پرگل خانگی شد

تیم فوتبال آرسنال با کسب پیروزی به سهمیه اروپایی امیدوار شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری 3 بر 2 تیم فوتبال آرسنال در خانه‌اش مقابل اورتون پیگیری شد.

 در این بازی ورزشگاه «امارات»، ابتدا لوین در دقیقه یک اورتون را پیش انداخت اما انکیتاه در دقیقه 27 و اوبامیانگ 33 نتیجه را به سود آرسنال عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ریچاردلیسون در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول، 2 تیم را با تساوی به رختکن فرستاد و در نهایت اوبامیانگ بار دیگر در دقیقه 46 گل برتری میزبان را به ثمر رساند تا آرسنال 37 امتیازی شده و با قرار گرفتن در رده نهم به حضور در فصل آینده رقابت‌های اروپایی امیدوار بماند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار

 هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های با تساوی دو تیم تهرانی پیکان و هوادار آغاز شد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حواشی تصویری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار (عکس) آشنایی با نجیب ترین تیمهای نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است